شناسهٔ خبر: 67284273 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قتل انتقام‌جویانه و هولناک ۲ مرد جوان با سلاح گرم

۳ مرد جوانی که به‌خاطر انتقام‌گیری با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل ۲ نفر کرده بودند، توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل مرگ مشکوک 2 مرد جوان با سلاح کلاشینکف در شهرک واوان اسلام‌شهر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد 2 مرد جوان مواجه شدند که هدف شلیک گلوله‌ قرار گرفته و به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که 3 سرنشین یک خودروی ناشناس این جنایت هولناک را با اجرای نقشه قبلی مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس به صحنه جرم، فرار کرده‌اند.

پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی، اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی توسط کارآگاهان جنایی کلید زده شد و در نخستین‌گام با روش‌های علمی هویت متهمان شناسایی شد.

تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که متهمان دست به سرقت مسلحانه از مردم در تهران زده و پس از ارتکاب جرائم متعدد به گرگان گریخته‌اند که همین سرنخ مهم کافی بود تا این 3 مرد جنایتکار در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی به‌دنبال دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوزهای لازم قضایی بی‌درنگ راهی گرگان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند؛ همچنین در بازرسی از مخفیگاه موردنظر نیز سلاح کلاشینکف و خودروی متهمان که در ارتکاب جنایت استفاده شده بود، کشف شد.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفتند و عنوان کردند که با انگیزه انتقام‌گیری و کینه‌جویی در پی درگیری مسلحانه خونین در شمال غرب تهران  دست به این جنایت هولناک زده‌اند.

به گزارش تسنیم، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات جهت دستگیری متهمان دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/+

نظر شما