شناسهٔ خبر: 67284246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واکنش رئیس ستاد پزشکیان به حواشی «میزگرد فرهنگی»: اقدام حقوقی می‌کنیم

محمدرضا نورمحمدیان

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقات و حواشی برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان اظهار کرد: به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می‌گوییم که ما اقدام حقوقی‌مان را انجام می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقات و حواشی برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی که روز گذشته با حضور مسعود پزشکیان و دو نفر از مشاوران وی و همچنین سه کارشناس برنامه برگزار شد، اظهار کرد: کارشناس صدا و سیما شروع کرد [موضوع] اخراج اساتید دانشگاهی و اعضای هیأت علمی را منحرف کند، [بر همین اساس] سراغ شخصی به نام محمد فاضلی رفت در حالی که شخصی به این نام برای مصاحبه نیامده بود که به او بگوییم شما چه ایرادی دارید.

وی افزود: متاسفانه در اینجا مجری برنامه که موظف است از اینگونه موارد جلوگیری کند، دخالت نکرد و تذکر نداد و آقای فاضلی هم با روحیه‌ای که ناشی از این بحث بود و خاطره تلخی که از سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰ او را کنار گذاشتند، [تحت تاثیر قرار گرفت و] آن شد که نباید می‌شد.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان گفت: به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می‌گوییم که ما اقدام حقوقی‌مان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام

نظر شما