شناسهٔ خبر: 67284213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقوی: مسابقات هنوز تمام نشده/ نتیجه‌گرفتن کافی نیست

رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه تیم‌ملی دو بازی بسیار ارزشمند را پشت سر گذاشت، تاکید کرد: مردم باید بدانند که دو هفته گذشته برای ما و کسانی که سرباز شما هستند از همه سخت‌تر بود. خدا را شاکرم که در این هفته آخر روند جدیدی را از تیم ملی شاهدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران در دومین دیدارش در هفته سوم لیگ ملت‌ها امروز (پنجشنبه، ۳۱ خرداد) مقابل هلند به برتری رسید و به دومین بردش در این هفته دست پیدا کرد.

میلاد تقوی پس از اینکه پیروزی برد شیرین برابر هلند را به همه کسانی که در این روزهای سخت کنار تیم ملی ایستادند، تبریک گفت، تصریح کرد: خیلی خوشحالم از اینکه مردم و هوادارانمان خوشحالند و از نوع بازی بچه‌ها رضایت دارند. مردم کاملا والیبال را درک می‌کنند و قطعا نتیجه قسمتی از بازی است اما بازی خوب برایشان مهم است. اینکه مردم در بازی تیم ملی ما احترام را نسبت به خودشان ببینند، برایشان مهم است و فکر می‌کنم دو بازی بسیار ارزشمند را پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: به بازیکنان تیم ملی و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم که نشان دادند لیاقتشان حضور در تیم ملی است. نمی‌خواهم به گذشته برگردم به دلیل اینکه دو هفته بسیار سخت را گذراندیم اما مردم باید بدانند که این مدت برای ما و کسانی که سرباز شما هستند از همه سخت‌تر بود. خدا را شاکرم که در این هفته آخر روند جدیدی را از تیم ملی شاهد هستیم. حتما کافی نیست و راهی طولانی برای رسیدن به اعتبار و عزت واقعی والیبال ایران در پیش داریم.

تقوی با بیان اینکه این کمترین کاری بود که می‌شد در چند هفته گذشته انجام داد، به تغییر سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت: تغییراتی که اتفاق افتاد علی‌رغم همه فشارها و انتقادها نشان داد که تصمیم درستی بود و احیای دوباره تیم ملی همه ما را خوشحال کرد.

او مردم را مخاطب خود قرار داد و گفت: خواهش می‌کنم باز هم کنار فرزندان خوب این کشور باشید. این بچه‌ها با تمام توان‌شان کار می‌کنند. همین که با غیرت در تیم ملی ایستاده‌، برای شما جنگیده و این دو هفته سخت را پشت سر گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که تمام توانشان بر خوشحال‌کردن شماست. اگر جایی از توانشان خارج بود و نتیجه لازم را نگرفتند خواهش می‌کنم باز هم کنارشان بایستید. اگر ایرادی وجود دارد از ماست. بچه‌ها تلاش خود را می‌کنند امیدوارم کام مردم مثل دیروز و امروز همیشه شاد باشد.

انتهای پیام

نظر شما