شناسهٔ خبر: 67284207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بیرانوند دندان پوسیده است، درویش باید آن را بکند | تعصبش به پرسپولیس فیلم است

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: ما جوانان بسیار خوبی داریم اما متأسفانه مربیان برای کسب نتیجه، بازیکنان پا به سن گذاشته را بازی می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین مرتضی فنونی زاده در خصوص فسخ قرارداد یک‌طرفه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس گفت: مقصر اصلی آقای درویش است. هنگامی که یک نفر دلش با تیم نیست باید خداحافظی کند. آقای درویش باید قرارداد هایی که می‌ بندد را به هوارادان اعلام کند نه اینکه به دلیل همراهی افکار عمومی با آنها فقط بگوید قرارداد را بستیم. خب چگونه بستید؟ باید به هوادار واضح و شفاف بگویید

وی افزود:این کار مثل سال گذشته فقط برای بازارگرمی است. بیرانوند از عابدزاده که سرتر نیست. در فصلی که گذشت چهار بازی را به دلیل مصدومیت بازی نکرد و رفیعی جایگزین او بود. به نظر من اگر رفیعی مقابل آلومینیوم کمی بهتر بازی می‌کرد دیگر نباید اجازه می دادند که بیرانوند بماند. دندان پوسیده را باید کند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: ما جوانان بسیار خوبی داریم اما متأسفانه مربیان برای کسب نتیجه، بازیکنان پا به سن گذاشته را بازی می دهند. چراکه مربی می خواهد جایگاه و موقعیت خود را حفظ کند. وقتی هفت سال است که قهرمان می شوید، یک سال جام نگیرید مشکلی پیش نمی آید. نترسند از اینکه موقعیت خود را از دست می دهند؛ حداقل تیم را از پایه با بازیکنان جوان می سازند.

فنونی زاده ضمن انتقاد از رفتارهای تکراری بیرانوند در فصل نقل و انتقالات گفت: از هواداران خواهش می کنم به این اتفاق ترتیب اثر ندهند چراکه ما رفیعی و گلرهای جوان خوبی داریم که باعث جلوگیری از فشارهای وارده به تیم می شود. زمان ما آقای پروین می گفت این پیراهن پرسپولیس است. می آیید یا نه؟ با این حرف ما همگی برای پرسپولیس می آمدیم و قرارداد سفید امضا می کردیم. فقط به این دلیل که آرم و لوگوی پرسپولیس بالای قرارداد بود.

وی تاکید کرد: ما فقط پرسپولیس برایمان مهم بود نه پول. تعصب را ما داشتیم. تعصب بیرانوند به پرسپولیس فیلم است و فقط پول برایش مهم است. درویش همین امروز باید جلسه بگذارد و به همه بازیکنان بگوید باید قرارداد سفید امضا کنند. اگر نمی کنند با همگی خداحافظی کند! ما اگر یک تکه چوب در باشگاه پرسپولیس بگذاریم به قیمت بسیار بالایی فروخته می شود فقط به این دلیل که نام پرسپولیس را دارد پس هیچ کس نباید برای پرسپولیس شرط بگذارد. نباید گذشته مان را فراموش کنیم.

نظر شما