شناسهٔ خبر: 67284175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اعتبارات تخصیص داده در شهرستان‌ها به هیچ عنوان برگشت داده نشود

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان مربوطه اعتبارات خود را جذب کنند، به هیچ عنوان نباید اعتبارات برگشت بخورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری امروز پپنج شنبه در شورای اداری شهرستان خانمیرزا با اشاره به اینکه هدف از اردوهای جهادی به شهرستان بررسی مشکلات به صورت میدانی است اظهار کرد: مسئولان به صورت میدانی مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند و راهکار پیدا کنند.

وی با اذعان بر اینکه بررسی پروژه‌ها از نزدیک در این اردوهای جهادی مسئولان، موجب گره گشایی و فعال شدن آن‌ها می‌شود گفت: تاکید می‌شود که مسئولان مربوطه اعتبارات خود را جذب کنند، پذیرفته نیست که اعتبارات برگشت بخورد.

حیدری خاطر نشان کرد: باید با هم‌افزایی مشکلات مردم را حل کرد، اداراتی که دستگاه‌های خود را در این شهرستان مستقر نکردند و ارتقا ندادند سعی کنند این کار سریع‌تر انجام شود.

وی با اذعان بر اینکه احداث مجتمع ادارات در شهرستان خانمیرزا و مشخص شدن محل آن بسیار حائز اهمیت است گفت: باید هرچه زودتر این کار انجام شود تا مردم مراجعه کنند و مشکلاتشان حل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر سرعت بخشی به پروژه تونل کره بس تاکید کرد.

حیدری با اذعان بر اینکه باید عملیات اجرایی سد چشمه علی انجام شود تا به تأمین آب پایدار کمک کند گفت: نهضت ساماندهی مسیل‌ها باید ادامه پیدا کند تا در زمان بارندگی، آسیب‌ها و خسارات کمتری به همراه داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به سهم خوبی که راهداری از اعتبارات دارد باید ماشین آلات راهداری، روکش جاده‌ها، ایجاد راهدارخانه، ایمن سازی جاده‌ها، تعویض آسفالت‌ها و نصب دوربین و … باید به قید فوریت در این شهرستان صورت گیرد.

حیدری با بیان اینکه شهرستان خانمیرزا در صنعت فرش استعداد خوبی دارد که تاکید می‌شود حمایت‌های لازم در این حوزه صورت گیرد گفت: فعال‌تر شدن معدن این شهرستان موجب اشتغال می‌شود که باید صمت به این بخش کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان نباید تنش آب داشته باشد و باید تأمین آب شرب پایدار شهری و روستایی را سریعاً انجام داد گفت: اولویت بخشی به کشت و توسعه گیاهان دارویی کم هزینه است که باید اولویت کاری جهاد کشاورزی در این شهرستان باشد.

حیدری با اذعان بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی موظف است احداث بیمارستان و خانه بهداشت روستاها را در شهرستان خانمیرزا در دستور کار قرار دهد گفت: احداث ساختمان اداری انبار و تجهیز نیروی انسانی در دستگاه هلال احمر باید دنبال شود.

وی در پایان تاکید کرد: پشتیبانی از فیبر نوری تا قبل از انتخابات باید انجام شود، به هیچ عنوان نباید برق خانگی قطع شود و این خط قرمز است.

نظر شما