شناسهٔ خبر: 67284067 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

تمام توان خود را برای استفاده از محصولات تولید داخل به کار خواهیم بست

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صبح روز پنج شنبه ۳۱خردادماه، از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، جواد توسلی‌مهر در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توانمندی‌های بسیار بالا و با ارزشی را  در این بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان مشاهده کردم، گفت: تمام توان خود را برای گسترش بهره‌گیری از این مجموعه‌ها به کار خواهیم بست.

او با بیان اینکه توانمندی و خلاقیت بسیار خوبی در مجموعه قطعه‌سازی کشور ایجاد شده گفت: خوشحالیم که گروه سایپا می‌تواند عرصه بسیار مناسبی برای فعالیت و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر تولیدکنندگان در مسیر ساخت داخل باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه با افزایش داخلی‌سازی محصولات  تلاش داریم که کیفیت محصولات تولیدی خود را مطلوبتر کرده تا باعث افزایش رضایت‌مندی مشتریان شود، گفت: در تلاشیم که مشکلات موجود در تولید را با همت و تلاش همه زنجیره تأمین و کارکنان گروه سایپا برطرف کنیم و قطعاً در روزهای پیش رو وضعیت تولید در کشور بهتر خواهد شد.

او افزود: با بهره‌گیری از توان مهندسان گروه سایپا و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان، روند داخلی‌سازی محصولات را دنبال خواهیم کرد و در این زمینه دست همکاری با تمامی شرکت‌هایی که توان تولید قطعات زنجیره تأمین گروه سایپا را دارند خواهیم فشرد.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران از ۲۹ خردادماه تا یکم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و قطعه‌سازان گروه خودروسازی سایپا در سالن ۸ و ۹ از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای علاقمندان خواهند بود.

نظر شما