شناسهٔ خبر: 67284065 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاشت هزار درخت به جای ۸۰۰ درخت خشک شده در پارک چیتگر

شهردار منطقه ۲۲ تهران اعلام کرد: ۸۱۲ درخت در پارک چیتگر خشک شده که به جای آنها یک هزار درخت کاشته می‌شود. شهردار منطقه ۲۲ تهران اعلام کرد: ۸۱۲ درخت در پارک چیتگر خشک شده که به جای آنها یک هزار درخت کاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 تهران در در مراسم کاشت یک هزار اصله درخت در پارک جنگلی چیتگر که با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران و مدیرعامل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در فاز غربی پارک جنگلی چیتگر برگزار شد؛ گفت: ورود دادستان تهران به موضوع پارک چیتگر، باعث ایجاد وفاق و همدلی بیشتر تمامی نهادها و دستگاههای مربوطه شد و با حضور و تاکید وی در بحث جایگزینی درختان، استفاده از پساب و جابجایی درختان خشکیده شرایطی به وجود آمد تا مردم خوب شهر تهران دیگر از بابت این بوستان فرامنطقه‌ای شهر نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین منابع آبی در پارک چیتگر پساب چهار تصفیه خانه منطقه خواهد بود، افزود: در فاز اول طرح آبیاری بوستان، حقابه‌ای به میزان ۳۰ لیتر در ثانیه در نظر گرفته شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به ۴۰۰ لیتر در ثانیه به عنوان منابع آبی مطمین تلقی می‌شود، خواهد رسید. همچنین ۸۱۲ درختی که در این بوستان خشک شده بود خارج و به جای آنها یک هزار درخت کاشته می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما