شناسهٔ خبر: 67283865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

در ادامه سفر مدیرکل اداره بازرسی وزارت راه و شهرسازی به کرمانشاه انجام شد؛

بازدید از روند پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه

مدیرکل اداره بازرسی وزارت راه و شهرسازی در ادامه سفر دو روزه به استان کرمانشاه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و روند اجرای پروژه ۵۴۰۰ واحدی شهر کرمانشاه بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از روند پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه که رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز حضور داشت، بر اجرای سریع و مستحکم این پروژه‌ها تاکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: واحدهای این پروژه در متراژ ۸۰ و ۸۵ متری در ۲۷۰ بلوک در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و پروژه مذکور در مرحله ساخت اسکلت قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و با توافق مالکان، واحدهای این مجتمع را پیش از اتمام نمای ساختمانی و پس از طی مراحل سفت کاری تحویل مالکان می‌دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه تصریح کرد: سعی شده در اجرای این پروژه بیشتر از منابع بانکی استفاده شود و تا پایان این مرحله مالکان فقط ۲ واریزی دیگر خواهند داشت.

الماسی ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام گرفته این نوید را می‌دهیم که پروژه ۵۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در کرمانشاه تبدیل به یکی از بهترین، مناسب‌ترین و مستحکم‌ترین مجتمع‌های استان کرمانشاه خواهد شد

نظر شما