شناسهٔ خبر: 67283817 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انصارالله: عملیات ضد صهیونیستی یمن گسترده‌تر خواهد شد

یک مسئول ارشد انصارالله با اشاره به پایبندی یمنی‌ها به حمایت از غزه، تاکید کرد عملیات‌های ضد صهیونیستی یمنی‌ها در مرحله چهارم با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «نصرالدین عامر» معاون رئیس اداره اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره مرحله چهارم عملیات‌های نیروهای مسلح یمن ضد دشمن صهیونیستی اعلام کرد: یمنی‌ها در مرحله چهارم از عملیات‌های نظامی خود ضد کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند یا از آن می‌آیند، عملیات‌های خود را تا دریای مدیترانه گسترش خواهند داد.

نصرالدین عامر در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ما موشک‌هایی داریم که برد آنها تا دریای مدیترانه می‌رسد.

این مسئول انصارالله در ادامه به هماهنگی و عملیات‌های مشترک نیروهای مسلح یمن با مقاومت اسلامی عراق اشاره و اعلام کرد: با تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و به ویژه جنایت‌های شنیعی که اشغالگران علیه آوارگان در اردوگاه رفح و سایر مناطق انجام می‌دهند، نیروهای مسلح یمن هم شدت و سرعت عملیات‌های خود را افزایش داده‌اند.

وی افزود: در سایه تشدید محاصره غزه و بازگشت قحطی به سراسر این منطقه، نیروهای مسلح یمن هم عملیات‌های خود را ضد اشغالگران تشدید می‌کنند.

مسئول مذکور جنبش انصارالله یمن درباره عملیات‌های این کشور ضد کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، گفت: ما ابتدا از طریق ایمیل به شکل رسمی به شرکت‌های صاحب این کشتی‌ها هشدار می‌دهیم که به سمت بنادر فلسطین اشغالی نروند و به رژیم اشغالگر خدمات ندهند؛ در غیر این صورت با پاسخ یمن مواجه خواهند شد و هدف قرار می‌گیرند.

عامر تاکید کرد: هدف قرار دادن این کشتی‌ها، اقدامی عملی برای حمایت از مردم غزه و با هدف جلوگیری از رسیدن کالاها به رژیم صهیونیستی است. یمن با این عملیات‌ها در پی تحت فشار قرار دادن اشغالگران جهت توقف تجاوزات آنها ضد مردم غزه است؛ چیزی که همه مردم جهان می‌خواهند.

نصرالدین عامر درباره مداخله طرف‌های مختلف به عنوان میانجی برای توقف عملیات‌های یمن گفت: کار از این حرف‌ها گذشته است. طرف‌های مختلف با تهدید و وسوسه در تلاش برای توقف عملیات‌های ما بودند اما شکست خوردند. دشمنان شروع به تجاوز مستقیم و تشدید فشارهای اقتصادی ضد یمن کردند، اما هیچیک از این‌ها نمی‌تواند موضع یمن را در حمایت از مردم فلسطین تغییر دهد.

وی ادامه داد: تا زمانی که جنگ غزه به شکل کامل متوقف شود و محاصره این منطقه کاملاً پایان یابد، عملیات‌های یمن ادامه خواهد داشت. یمنی‌ها آماده‌اند تا بهای موضع شرافتمندانه خود در حمایت از مردم فلسطین را بپردازند. این موضعی که یمن اتخاذ کرده یک اقدام شریف انسانی و اخلاقی است.

نظر شما