شناسهٔ خبر: 67279028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

انصارالله یمن:

عملیات‌ها ضد اشغالگران با شدت بیشتری ادامه دارد

«نصرالدین عامر» معاون رئیس اداره اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن: یمن سرعت و شدت عملیات‌های نظامی خود را علیه دشمن صهیونیستی در مرحله چهارم افزایش داده و علت آن هم تشدید تجاوزات اشغالگران علیه مردم غزه است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در حالی که نیروهای مسلح یمن مرحله چهارم عملیات‌های خود در حمایت از غزه را با قدرت ادامه می‌دهند، «نصرالدین عامر» معاون رئیس اداره اطلاع رسانی جنبش انصارالله طی سخنانی اعلام کرد که یمن در مرحله چهارم از عملیات‌های نظامی خود علیه کشتی‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند یا از آن می‌آیند، این عملیات‌ها را تا دریای مدیترانه گسترش خواهد داد.

 

این مسئول انصارالله در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: یمن موشک‌هایی در اختیار دارد که برد آنها تا دریای مدیترانه می‌رسد.

 

وی با اشاره به هماهنگی و عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن با مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد: یمن سرعت و شدت عملیات‌های نظامی خود را علیه دشمن صهیونیستی در مرحله چهارم افزایش داده و علت آن هم تشدید تجاوزات اشغالگران علیه مردم غزه، به ویژه جنایات وحشیانه ارتش صهیونیستی علیه اردوگاه رفح و سایر اردوگاه‌های آوارگان است.

 

نصرالدین عامر تصریح کرد: همچنین همزمان با تشدید محاصره و بازگشت قحطی به سراسر غزه، یمن هم عملیات‌های خود را در حمایت از مردم غزه ضد دشمن اشغالگر تشدید می‌کند.

 

وی درباره ساز و کار عملیات‌ها ضد دشمن صهیونیستی و کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند گفت: یمن از طریق ایمیل‌های رسمی به شرکت‌های صاحب کشتی‌ها اخطار می‌دهد که به سمت بنادر فلسطین اشغالی نروند و به رژیم صهیونیستی خدمات ندهد، در غیر این صورت با پاسخ قاطع یمن مواجه خواهند شد.

 

نصرالدین عامر، هدف قرار دادن این کشتی‌ها را اقدامی عملی در چارچوب حمایت از مردم غزه با هدف جلوگیری از رسیدن کالاها و امکانات برای رژیم صهیونیستی دانسته و تاکید کرد: یمن به دنبال تحت فشار قرار دادن رژیم اشغالگر است تا به تجاوزات علیه مردم فلسطین پایان دهد؛ چیزی که همه مردم جهان خواستار آن هستند.

 

معاون رئیس اداره اطلاع رسانی انصارالله درباره مداخله برخی طرف‌ها تحت عنوان «میانجی» برای توقف عملیات‌های یمن اظهار داشت: کار از این حرف‌ها گذشته است. طرف‌های مختلف با استفاده از روش وسوسه و تهدید سعی در توقف عملیات‌های یمن داشتند اما ما همه آنها را رد کردیم. بعد از آن دشمن شروع به تجاوز مستقیم و تشدید فشارهای اقتصادی علیه یمن کرد، اما هیچ یک از این‌ها بر موضع یمنی‌ها تاثیرگذار نیست.

 

وی تصریح کرد: مجدداً می‌گوییم که عملیات‌های ما تا زمان پایان کامل تجاوزات علیه غزه و رفع کامل محاصره این منطقه ادامه خواهد داشت. یمنی‌ها آماده‌اند تا بهای مواضع خود در حمایت از مردم فلسطین را بپردازند و وارد تقابل مستقیم با آمریکا و انگلیس شوند. این موضع انصارالله و همه یمنی‌ها یک اقدام شریف انسانی و اخلاقی است.

 

چند روز قبل هم مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: تا زمانی که سرزمین فلسطین از شر اشغالگران آزاد شود، متجاوزان بیرون بروند و مسجد الاقصی آزاد گردد، یمن به حمایت کامل خود از ملت فلسطین در مبارزات این ملت برای دفاع از خودشان پایبند است.

 

وی تاکید کرد: مرحله چهارم عملیات‌های یمن در ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر فلسطین اشغالی، تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه و شکستن محاصره این منطقه به شکل کامل، ادامه دارد. نیروهای مسلح یمن به عملیات‌های خود در چهارچوب حمایت از مردم فلسطین، ضد رژیم اشغالگر، در زمین، دریا و آسمان ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما