شناسهٔ خبر: 67283813 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طاهری خبر داد؛

راویتو؛ روایت‌ِ تو از جشن ده کیلومتری غدیر

مسئول اداره رسانه و تبلیغ نوین تبلیغات اسلامی تهران گفت: جشنواره روایتگری «راویتو؛ روایت تو از جشن غدیر» کلید خورد.

صاحب‌خبر -

محمد حسین طاهری مدیر مرکز رسانه‌ای وصل و مسئول اداره رسانه و تبلیغ نوین تبلیغات اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: جشنواره روایتگری راویتو «روایت تو از جشن غدیر» کلید خورد.

وی افزود: با توجه به اهمیت رسانه و بویژه بحث روایت و روایتگری و داشتن روایت دست اول در هزاره سوم این جشنواره با تمرکز بر نوجوانان دختر ۱۴ تا ۱۸ ساله شهر تهران، در تلاش است تا برای ورود نوجوان به عرصه روایت و روایتگری قدمی بردارد.

طاهری بیان کرد: هدف این جشنواره، درگیر کردن مخاطب نوجوان با قالب‌های جدید روایتگری و همچنین تلاش برای بازتاب ایده‌ها و نگاه‌های نوجوانانه از مهمونی ده کیلومتری غدیر است.

وی ادامه داد: جشنواره راویتو در محورهای ریلز، ولاگ، روایت متنی، عکس، خبرنگاری در حال برگزاری‌ است و شرکت کنندگان این جشنواره می‌بایست روایت‌های خود را از جشن ده کیلومتری غدیر تا تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره راویتو ارسال کنند.

مسئول اداره رسانه و تبلیغ نوین تبلیغات اسلامی تهران گفت: همچنین دوشنبه چهارم تیرماه همایش توجیهی رویداد راویتو برگزار و نقشه راه برای شرکت کنندگان ترسیم خواهد شد.

وی افزود: برای شرکت در این رویداد و همایش توجیهی کافیست عدد ۱۱۰ را به سامانه ۱۰۰۰۴۴۴ ارسال کرده و با ثبت نام و عضویت در کانال‌های شبکه‌های مجازی راویتو به ایدی raviiito@ به جمع رفقای راویتو بپیوندید.

نظر شما