شناسهٔ خبر: 67283703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اعضای شورای قضایی زنجان با امام جمعه زنجـــان دیدار کردند

همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی استان زنجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار کردند که در این نشست، گزارش عملکــرد دستگاه قضایی استان نیز قرائت شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دیدار با نماینده، ولی فقیه در زنجان؛ ضمن تبریک ایام‌الله دهه ولایت و امامت که مقارن با هفته قوه قضاییه شده است، یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه را گرامی داشته و در ادامه به ارائه گزارش عملکــرد دستگاه‌های قضایی استان پرداخت.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در سال قبل عملکرد بسیار خوبی داشته است. اقدامات خوبی در اداره کل پزشکی قانونی و بازرسی انجام پذیرفته است و اداره کل زندان‌ها در عرصه حفاظت و صیانت و بازسازی زندان‌ها و همچنین حمـایت از خانواده زندانیان نیز بسیار مطلوب عمل کرده است. اداره کل ثبت اسناد و املاک استان زنجـان، در زمینه مستندسازی و حدنگاری اراضی کشاورزی بسیار عالی عمل کرده و استان برتر در کشور است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در زمینه مشکلات عمومی و اجتماعی نیز تلاش در جهت حل تمام موانع در حال انجام است. در حوزه خانواده و افـراد بی‌سرپرست یا بدسرپرست مرکز شوق زندگی راهاندازی شده است. در حوزه اجتماعی اقدامات فراوانی انجام شده که از جمله آنان مسائل باغ شهر‌ها، مسکن ملی است. در زمینه دادگستری‌ها، استان زنجـان جزو پنج استان برتر کشور است.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۲ درصد از پرونده‌های قدیمی و راکد با تلاش مضاعف قضات برجسته استان زنجان رسیدگی شد، همچنین ۲۳ درصد مجـازات‌های جایگزین حبس نیز صادر شد که همه این موارد تلاش شبانه‌روزی مجموعه قضایی استــان را نشان می‌دهد که بنده از زحمات تک‌تک این بزرگواران تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، ضمن هفته قوه قضاییه گرامی داشت و یاد شهدای هفتم تیر وی ضمن ذکر اظهار کرد: کار قضاوت، کار سختی است، اما با این حال با تمام توان در مسیر رضای خداوند و حل مشکلات مردم شریف استان بکوشید و در این مسیر هرگز خستگی نشناسید که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست.

انتهای پیام/ 

نظر شما