شناسهٔ خبر: 67283532 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

خودرو مونتاژی ۱۷۰ میلیون تومان ارزان شد!

صاحب‌خبر -

قیمت خودرو ۳۱ خرداد ۱۴۰۳

خودرو مونتاژی ۱۷۰ میلیون تومان ارزان شد!
تین نیوز

قیمت خودرو امروز، پنج شنبه، 31 خرداد 1403، روند نزولی روز گذشته را ادامه داد. اکثر خودروها افت قیمت جزئی را نسبت به روز گذشته تجربه می کنند، اما در مواردی، برخی از خودروها تا 170 میلیون تومان ارزان تر شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز، پنج شنبه 31 خرداد 1403، افت قیمت روز گذشته را تکرار می کند. روند قیمتی اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار از صبح امروز کاهشی گزارش می شود و با آغاز معاملات، یکی از جدیدترین خودروهای مونتاژی گروه بهمن با نام فیدلیتی پرستیژ هفت نفره، 73 میلیون تومان دیگر ارزان تر شده و به نرخ دو میلیارد و 380 میلیون تومان رسیده است. به این ترتیب، جدیدترین محصول مونتاژی بهمن موتور تنها طی دو روز توانست 170 میلیون تومان افت قیمت را تجربه کند.

با توجه به قیمت های وب سایت ایران جیب، قیمت خودرو کاهشی گزارش می شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از صبح امروز، غالباً نزولی است.

اطلس G فیس لیفت خودروی کوییک و یکی از جدیدترین محصولات سایپا بازار به شمار می رود که از صبح امروز 1.5 میلیون تومان ارزان تر شده و با قیمت 561 میلیون و 500 هزارتومان خرید و فروش می شود.

شاهین G که سدان لوکس سایپا محسوب می شود، افت قیمت یک میلیون تومانی دارد و با 711 میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX TU5 سدان پرسروصدای ایران خودرو است که خبر توقف تولید آن، روز گذشته تأیید شد. این خودرو نیز 5.5 میلیون تومان ارزان تر شده و به نرخ 879میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 لوکس ترین سدان حال حاضر ایران خودرو به شمار می رود که برای دومین بار طی هفته اخیر، رکورددار افت قیمت در میان خودروهای داخلی است. سدان لوکس ایران خودرو از صبح امروز افت 21 میلیون تومانی را تجربه کرده و با یک میلیارد و 17 میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز در مواردی، افت قیمت شدیدی را تجربه می کنند.

ام وی ام X22 پرو دنده ای کراس اوور اقتصادی مدیران خودرو اما تغییری ندارد و با همان نرخ 945 میلیون تومان معامله می شود.

جک S5 یکی از محبوب ترین محصولات کرمان موتور محسوب می شود. این کراس اوور نیز از ابتدای امروز با همان قیمت یک میلیارد و 635 میلیون تومان به فروش می رسد.

فردا T5 از خودروهای نه چندان پرتقاضای مونتاژی به شمار می رود که طی روزهای گذشته 30 میلیون تومان ارزان تر شده بود، امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و 550 میلیون تومان معامله می شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره همانند نسخه هفت نفره، کاهش قیمت چشمگیری نسبت به روز گذشته پیدا کرده است. این کراس اوور جدیدالورود بهمن موتور هم با افت 70 میلیون تومانی، به نرخ دو میلیارد و 340 میلیون تومان خرید و فروش می شود. به این ترتیب تیپ پنج نفره فیدلیتی پرستیژ نیز طی دو روز اخیر 150 میلیون تومان ارزان تر شده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما