شناسهٔ خبر: 67283438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برادر زن قاتل کمتر از یک ساعت در تالش دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل داماد به دست برادر همسر به علت اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از بخش‌های شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد برادر زن به علت اختلافات خانوادگی پس از ضرب و شتم داماد، وی را با یک دستگاه تراکتور زیر گرفته و مرتکب قتل شده است.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه مخفیگاه قاتل شناسایی و کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب به قتل، قاتل ۳۴ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: افرادی که بخواهند امنیت روانی مردم را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی

به گزارش دیگری از این مرکز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از ارائه خدمات فوق‌العاده ترخیص به خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت عید قربان و عید سعیدغدیر خم خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: به این مناسبت تسهیلات و تمهیدات بسیار ویژه‌ای برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نظر گرفته شده است و امکان تقسیط جرائم رانندگی برای مالکان وسایل نقلیه توقیفی و همچنین وسایل نقلیه موضوع ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی دارای جرائم تا مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال فراهم شده است.

وی ادامه داد: برای خودروهای توقیفی فاقد بیمه‌نامه با هماهنگی شرکت‌های بیمه امکان بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط هزینه آن میسر شده است.

این مقام انتظامی در پایان افزود: فرصت استفاده از این طرح محدود است و مالکان وسایط نقلیه توقیفی با مراجعه به مراکز پلیس بعلاوه ۱۰ و یا استفاده از برنامه کاربردی پلیس من می‌توانند نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

نظر شما