شناسهٔ خبر: 67283408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: سطح گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری به ۱۰۰ هکتار رسید

شهرکرد- ایرنا-استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساختهای کشاورزی در دولت سیزدهم گفت: در سه سال اخیر سطح گلخانه‌های این استان از ۳۰ هکتار به ۱۰۰ هکتار رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های جهادکشاورزی شهرستان خانمیرزا تاکید کرد: افزایش سطح گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری تا یک‌هزار هکتار در دستور کار قرار دارد.

وی بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای سرمایه‌گذاری در حوزه گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: افزایش سطح گلخانه‌های باعث اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و ارتقای در راستای ترویج جهادی مدیران سعی می‌شود در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این اردوهای جهادی مشکلات مردم شهرستان‌ها شناسایی و پس از طرح در شورای مشترک اداری استان و شهرستان نسبت به بررسی موضوع و ارائه راهکارهای عملیاتی رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

حیدری به بازدید میدانی از طرح‌های مختلف در اردوی جهادی مدیران به شهرستان‌ها اشاره و تصریح کرد: در این بازدیدها علاوه بر شناسایی مشکلات تولیدکنندگان زمینه رفع این مشکلات و ارائه راهکارهای عملی و کارشناسی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت مدیران در سفر به شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در چله خدمت فعالیت‌های جهادی با هدف افزایش رضایت‌مندی مردم انجام می‌شود.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در چله خدمت عملیات اجرایی ۲ طرح شامل مجتمع دامپروری بابامنصور و ساختمان اداری شهرستان خانمیرزا آغاز و یک طرح بهره‌برداری می‌شود.

استاندار: سطح گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری به ۱۰۰ هکتار رسید

حسین برزگر تاکید کرد: در این راستا ۷۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ تامین، پرداخت و هزینه شد.

وی افزود: راه‌آهن مجتمع دامپروری ۴۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌ها و احداث ساختمان جدید جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه دارد.

برزگر تصریح کرد: پروانه تاسیس ۴۷ هکتار گلخانه در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

به گزارش ایرنا، مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما