شناسهٔ خبر: 67283373 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

دو استایل خاص از چشم‌قشنگ‌ترین بازیگر زن تُرک

صاحب‌خبر -
گوناگون: بیرجه آکالای (Birce Akalay) از هنرپیشه‌های خوش‌چهره و معروف ترکی است که طرفداران زیادی دارد. او از آن دست بازیگرانی است که استایل نگاه و بازی با چهره‌اش حرفه‌ای و قدرتمند به نظر می‌رسد.
 
 
دو استایل خاص از چشم‌قشنگ‌ترین بازیگر زن تُرکدو استایل خاص از چشم‌قشنگ‌ترین بازیگر زن تُرک
بیرجه در طول سال‌های فعالیتش در دنیای تصویر، در مجموعه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌هایی ظاهر شده که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. به بهانه شهرت و محبوبیت او در میان مخاطبان ترک و ایرانی، نگاهی به استایلش خواهیم داشت. 
 
انتخاب استایل چرمی
 
 
دو استایل خاص از چشم‌قشنگ‌ترین بازیگر زن تُرک
بیرجه آکالای هنرپیشه زیبایی است که جسارت خوبی در انتخاب استایل‌های متنوع دارد. او به سراغ گزینه‌هایی می‌رود که باعث می‌شوند روحیاتش هم به‌خوبی نمایان شود. برای مثال، او به کت‌ها و شلوارهای چرمی علاقه دارد. لباس‌های چرمی محبوبیت زیادی دارند اما کمتر کسی جسارت پوشیدن آنها را دارد. بیرجه با برخورداری از اندامی زیبا، مشکلی برای انتخاب استایل ندارد و انتخاب لباس‌های چرمی هم به جذابیتش اضافه می‌کند. اینکه بسیاری از افراد جسارت پوشیدن لباس چرمی را ندارند، تاحد زیادی ریشه در نبود تناسب میان هیکل و استایل آنها هم دارد. برای اینکه این جنس از لباس‌ها روی تن به‌خوبی جلوه کنند، باید وزن متعادل و اندام ورزیده‌ای داشته باشید. آکالای تمام این ویژگی‌ها را دارد.
استایل کژاوال-نیمه‌کلاسیک
دو استایل خاص از چشم‌قشنگ‌ترین بازیگر زن تُرک
یکی از جذابیت‌های استایل بیرجه آکالای این است که تقریبا در پوشیدن هر نوع استایلی، امضای شخصی خود را هم به یادگار می‌گذارد. او استایل‌های نیمه‌اسپرت زیبایی هم برای خود تدارک می‌بیند. ردپایی از کلاسیک‌دوستی در این استایل‌ها دیده می‌شود. به تصویر بالا نگاه کنید. بیرجه را با کتی بلند و خوش‌دوخت می‌بینید که ساختار و دوختی نیمه‌رسمی/کلاسیک دارد. کمربندی چرمی و شلوار جین هم به زیبایی از سوی او استفاده شده است. انتخاب اکسسوری‌ها هم مانند همیشه با ظرافت و دقت صورت گرفته است. یکی از جذاب‌ترین ترکیب رنگ‌ها برای استایل‌های نیمه‌رسمی و اسپرت همین است: قهوه‌ای، جین و شومیزی سفید.

نظر شما