شناسهٔ خبر: 67283262 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دولت سیزدهم بنایی برای حمایت از هیچ‌یک از نامزد‌ها ندارد/ مناظرات انتخاباتی نباید صحنه جفا به دولت شود

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای ما ارزشمند هستند تصریح کرد: دولت از هیچ‌یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند و علیه هیچ نامزدی هم نیست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاون حقوقی رئیس، محمد دهقان روز پنجشنبه در شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: با همه احترام به هر ۶ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، دولت بنایی برای حمایت از احدی ندارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که هیچکدام از مدیران ارشد، میانی و استان‌ها که شناخته شده هستد به گونه‌ای رفتار نکنند که شائبه‌ای از جانبداری دولت در انتخابات ایجاد شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: نظارت وسیعی در سطح کشور بر مدیران دولتی داریم تا این شرایط حفظ شود و تا به امروز نیز با همکاری مدیران، گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.

دهقان ادامه داد: اگر چه همه داوطلبان انتخابات، احترام رئیس جمهور شهید را دارند، اما شاهد هجمه‌هایی به دولت سیزدهم توسط برخی هستیم.

وی عنوان کرد: اگر از دولت سیزدهم دفاع می‌کنیم نه به خاطر اخلاق مداری، امانت داری، تلاش‌های شبانه روزی و بیرون کشیدن جمهوری اسلامی از انزوا و رشد اقتصادی بین چهار تا پنج درصد توسط این دولت به مدیریت رئیس جمهور شهید است بلکه بیشتر برای بازگرداندن انقلاب بر روی ریل اصلی بوده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور عنوان کرد: متاسفانه در اواخر دهه نود با شعار لبخند به آمریکا شاهد انزوای ایران در جامعه جهانی بودیم!

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نه تنها انحرافات را زدود و کشور را از انروا در آورد بلکه توانست با عضویت در پیمان‌های شانگ‌های و بریکس دریچه‌های جدیدی را برای پیشرفت کشور ایجاد کند.

 انتهای پیام/

نظر شما