شناسهٔ خبر: 67283094 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهر تایید سهامداران بر عملکرد سال 1402 بانک ملت

بر این اساس، تقسیم ٨٢ ریال سود به ازای هر سهم بانک ملت از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر تایید سهامداران بر عملکرد سال 1402 بانک ملت
 
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت، عملکرد این بانک را در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1402 مورد تایید قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک منتهی به 29 اسفندماه 1402 با حضور بیش از ٦٠ درصد از سهامداران و به ریاست مسعود نصر اصفهانی رئیس هیات مدیره بانک ملت و نظارت نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت و منشی گری مدیر کل حقوقی بانک ملت برپا شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره از سوی فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت، سهامداران با رای قاطع صورت های مالی این بانک را تصویب کردند.

بر اساس این گزارش، در این مجمع حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی بانک ملت را از تمامی جنبه های بااهمیت منطبق با استانداردهای حسابرسی و مطلوب ارزیابی کرد.
 
بر این اساس، تقسیم ٨٢ ریال سود به ازای هر سهم بانک ملت از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک بود.

همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های ایران و کیهان به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های مجمع انتخاب شدند.

این گزارش حاکی است، در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت نیز فرشید فرخ نژاد که پیش از این به عنوان مدیرعامل این بانک انتخاب شده بود، با رای سهامداران به عضویت هیات مدیره این بانک بورسی درآمد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما