شناسهٔ خبر: 67283060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

والیبال ایران روی دور پیروزی افتاد!

خبرگزاری ایسنا

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق شد هلند را شکست دهد و به دومین پیروزی‌اش در این مسابقات دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال ایران در دومین رقابتش در هفته سوم لیگ ملت‌ها برابر هلند قرار گرفت و در این دیدار پیروز شد. ایران با نتیجه سه بر دو و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ هلند را مغلوب کرد تا دومین پیروزی‌اش را در لیگ ملت‌ها رقم بزند. ایران پیش از این در دیدار نخستش در هفته سوم مقابل آمریکا توانست شگفتی‌ساز شود و با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

ست نخست: ایران ۲۵ - هلند ۲۲

دو تیم در ست نخست رقابت نزدیکی با هم داشتند و تا امتیاز ۲۱ بر ۲۱ هم‌پای هم پیش رفتند، اما در پایان این ست، ایران پیروز شد.

ست دوم: ایران ۲۲ - هلند ۲۵

در ست دوم نیز دو تیم رقابت بسیار نزدیکی را به نمایش گذاشتند، اما هلند با درخشش نیمیر عبدالعزیز توانست این ست را به نفع خود به پایان برساند.

ست سوم: ایران ۲۵ - هلند ۲۱

تیم ایران در ست سوم توانست خوب ظاهر شود و این ست را از هلند گرفت تا مجموع پیروزی‌هایش را به دو ست برساند.

ست چهارم: ایران ۲۰ - هلند ۲۵

تیم ایران در ست چهارم با اینکه در امتیاز ۱۳ توانست بازی را مساوی کند، اما در ادامه هلند پیش افتاد و والیبالست‌های ایران در جبران اختلاف امتیاز پیش‌آمده موفق نبودند؛ بنابراین در پایان این ست شکست خوردند تا نتیجه در مجموع دو بر دو شود.

ست پنجم: ایران ۱۵ - هلند ۱۰

تیم ایران ست پایانی را با یک بازی خوب آغاز کرد و در انتها هم روند خوب خودرا ادامه داد و با پیروزی در این ست، برنده این دیدار شد.

ترکیب اولیه تیم ملی ایران:

میلاد عبادی‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، محمد، ولی زاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی

ترکیب اولیه تیم ملی هلند:

وسل کیمینک، نیمیر عبدالعزیز، فابین پلاک، میشل پارکینسون، گیس جورنا، مارتین ون‌گاردرن، روبرت آندرینگا

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در فیلیپین برگزار می‌شود و والیبالیست‌های ایران در سومین بازی‌شان فردا (جمعه) از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران برابر فرانسه قرار می‌گیرند.

شکست آلمان برابر کانادا

در دیگر دیدار امروز (پنج‌شنبه)، تیم ملی والیبال کانادا با نتیجه سه بر صفر آلمان را شکست داد.

کانادا با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ این دیدار با با پیروزی پشت سر گذاشت.

برچسب‌ها:

نظر شما