شناسهٔ خبر: 67283012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر کشور:

رشد اقتصادی کشور نتیجه مکتب مدیریتی شهید رئیسی است

وزیر کشور با بیان اینکه براساس گزارش بانک جهانی رشد اقتصادی کشور در دولت سیزدهم به ۴.۵ درصد رسید گفت: این میزان از رشد کشورهای همسایه بالاتر و نتیجه مکتب مدیریتی شهید رئیسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، احمد وحیدی ظهر امروز _پنجشنبه سی و یکم خرداد_ در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) در هتل امیرکبیر اراک، اظهار کرد: مکتب شهید رئیسی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یک مکتب قوی است که کارایی خود را در دوره عمر خود نشان می‌دهد و همین نوع نگاه و بینش در این مکتب بزرگ‌ترین دستاورد برای کشور است‌.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوب و ارزشمندی در استان مرکزی و شهر اراک انجام شده است، افزود: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی ناتمام نگذاشتن کارها و تمام کردن طرح‌های ناتمام بود که در این زمینه اقدامات ارزشمندی انجام شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) در شهر اراک هشت ماه زودتر از موعد مقرر زیر بار ترافیکی رفت که از جمله دستاورد بزرگ دولت در شهر اراک است.

وحیدی اضافه کرد: مردم باید در جریان اقدامات و پیشرفت‌ها قرار گیرند تا افراد سودجو به صورت غیرمنطقی این اقدامات ارزشمند را زیر سوال نبرند و فضای ناامیدی ایجاد نکنند.

وی با بیان اینکه افراد در اظهارنظر در خصوص عملکرد دولت سیزدهم شرط انصاف را رعایت کنند، تصریح کرد: این افراد باید سری به استان‌های مختلف کشور بزنند تا حجم کارهای انجام شده در طول سه سال گذشته را از نزدیک مشاهده و سپس اظهار نظر کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه بر اساس گزارش بانک جهانی رشد اقتصادی کشور در دولت سیزدهم به ۴.۵ درصد رسید، ادامه داد: این میزان از رشد کشورهای همسایه بالاتر و نتیجه مکتب مدیریتی شهید رئیسی است.

وحیدی اضافه کرد: افراد وابسته به جریان‌های مختلف سیاسی نباید دستاوردهای بزرگ دولت را زیر سوال ببرند، چراکه تمام این دستاوردها در قالب اعداد و ارقام قابل راستی‌آزمایی است.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی به ظرفیت‌های داخلی کشور ایمان داشت و بر این اساس احیای واحدهای تولیدی راکد و تعطیل را در دستور کار قرار داد.

وزیر کشور ادامه داد: در استان مرکزی تعداد زیادی از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل از جمله آذر آب و هپکو در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت.

وحیدی اظهار کرد: امروز در روزهای پایانی دولت سیزدهم و در آستانه انتخابات جدید قرار داریم و امید می‌رود رئیس‌جمهور جدید ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و نهضتی که در فکر و اندیشه ایجاد شد، تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه بخش مسکن قبل از دولت سیزدهم، رشد منفی شش درصد داشت، افزود: هم‌اینک با اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن این آمار به بیش از شش درصد رسیده است.

وزیر کشور گفت: برخی افراد مغرضانه و به صورت غیرمعقول می‌خواهند، اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم را زیر سوال ببرند و دوست ندارند این اقدامات دیده شود و قصد ناامید کردن مردم را دارند.

وحیدی با بیان اینکه یکی از این مواردی که مورد توجه دولت سیزدهم بود حوزه مسکن و کالا برگ بود که موجب ثبات قیمت کالاها شد تاکید کرد: شهید رئیسی هر روز شخصاً ثبات قیمت‌ها و کنترل قیمت کالاها و اجناس را پیگیری و با مدیران تماس برقرار می‌کرد.

نظر شما