شناسهٔ خبر: 67283004 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار خراسان‌ شمالی:

کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی کافی نیست

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: استان‌های دیگر کشور در جایگاه‌های سوخت کارت‌ اضطراری به اندازه کافی دارند در حالی که جایگاه‌های استان در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی ناصر فخرموحدی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی با کمبود کارت اضطراری مواجه هستند که باید این مشکل رفع شود.

وی افزود: بیشتر استان‌های کشور در این زمینه محدودیتی ندارند و ما نیز نباید تحریمی در خصوص قرار دادن کارت‌های اضطراری در جایگاه سوخت قائل شویم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ظرفیت ارائه سوخت بر اساس کارت اضطراری در خراسان‌شمالی سی لیتر است که باید به چهل لیتر افزایش پیدا کند.

فخرموحدی تاکید کرد: اصراری بر افزایش جایگاه‌های سوخت در استان نداریم اما باید نحوه ارائه خدمات به نحوی باشد که مردم با مشکل مواجه نشوند.

علی سیدی، نایب رئیس جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی نیز در این جلسه تصریح کرد: میانگین جایگاه‌های استان دو برابر کشور است در حالی که میزان فروش سوخت در خراسان‌شمالی نصف سایر استان‌ها است‌.

وی اضافه کرد: خراسان‌شمالی تنها استانی است که ظرفیت سوخت‌گیری با کارت اضطراری در آن سی لیتر است در حالی که این مقدار در استان‌های دیگر چهل لیتر است.

نایب رئیس جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی ادامه داد: بیشتر جایگاه‌های استان تنها از ۱۰ درصد ظرفیت خود استفاده می‌کنند و پایین‌ترین میزان مطلوب فروش سوخت را نیز ندارند.

نظر شما