شناسهٔ خبر: 67282989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اراک:

مشارکت در انتخابات سرگردانی دشمنان ایران را رقم خواهد زد

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، سرگردانی دوباره دشمنان ایران را موجب خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) در هتل امیرکبیر اراک اظهار کرد: امروز کشور و مسئولان و آحاد مردم ایران در آزمونی بزرگ سنجیده می‌شوند و یک بار دیگر موجب ناامیدی دشمنان خواهند شد.

وی با اشاره به تبلیغات مسموم دشمنان در فضای مجازی و حقیقی برای جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات هشتم تیر امسال، افزود: این تبلیغات از ابتدای انقلاب بوده و نشانه دست و پا زدن و هراس و سرگردانی آنهاست و مردم ما همواره با مشارکت پرشور خود در انتخابات در جهت عکس تصورات دشمنان حرکت کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: با وجود بعضی مشکلات اقتصادی در جامعه، مردم همچنان به اصل نظام و انقلاب وفادار بوده و چنین مسائلی خللی در وفاداری آنها به انقلاب و نظام به وجود نیاورده است چنان که نمونه بارز این وفاداری را در حضور پرشور مردم در تشییع شهدای خدمت دیدیم.

قربانی اضافه کرد: ملت ایران به بلوغ اجتماعی رسیده‌اند و در بزنگاه‌ها بسیاری از اوقات جلوتر از مسؤولان حرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهر اراک با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و تردد بالا در مرکزیت حمل و نقل کشور واقع شده است، تاکید کرد: این آمار در ایام نوروز به بیش از ۲۰ میلیون تردد در محورهای استان افزایش می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک ادامه داد: نیاز است زیرساخت‌های هوایی، جاده‌ای و ریلی استان مرکزی مورد توجه مدیران در سطح ملی قرار گیرد.

قربانی تصریح کرد: پیشرفت متوازن بخش حمل و نقل در تمامی شیوه‌ها و بهره برداری مناسب از آن به عنوان پیش نیاز توسعه بخش‌ها به افزایش امنیت ملی منجر می‌شود و زمینه‌ساز توسعه سیاسی و اجتماعی نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی ۷۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و نیازمند حمایت هیئت دولت است، گفت: این استان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی‌های صنعتی، تخصصی و فنی در دفاع مقدس داشته است.

به گزارش ایمنا، در این آئین تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) اراک با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید. پروژه تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) که برنامه زمان بندی تکمیل و تحویل آن ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۳ بود، زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.

این تقاطع حدود ۱۳ هکتار وسعت دارد و دارای یک زیرگذر در امتداد جاده اراک - تهران به طول حدود ۱۸۰۰ متر و دو لاین به عرض حدود ۲۵ متر و دو چپ‌گرد از همسطح به زیرگذر و میدان همسطح و دو راستگرد است.

نظر شما