شناسهٔ خبر: 67282974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیاتزا: ایران رؤیای المپیک را از هلند گرفت

سرمربی تیم والیبال هلند به این نکته اذعان کرد که تیمش با شکست مقابل ایران با رؤیای حضور در المپیک پاریس وداع کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران امروز (پنجشنبه - 31 خرداد) در دومین دیدار در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های 2024 به مصاف هلند رفت و با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داد تا دومین برد خود در ششمین دوره لیگ ملت‌ها را تجربه کند.

روبرتو پیاتزا سرمربی تیم والیبال هلند درباره جدال با ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: تیم ایران مستحق پیروزی در این بازی بود. نتیجه بازی 2 - 2 بود و در آخر هم با برتری ایران به پایان رسید. پس هر دو تیم نزدیک بودند.

 

وی با بیان اینکه «خوشحال نیستم چون بازی را باختیم»، تصریح کرد: باید به تیم ایران احترام بگذارم، آنها فوق‌العاده بازی کردند، مخصوصاً امین (اسماعیل‌نژاد) و پوریا (حسین‌خانزاده)، همینطور میلاد (عبادی‌پور) در دریافت که توانست توپ‌های شگفت‌انگیزی را کنترل کند. روز خوبی برای آنها بود و ما هم بایستی از رؤیای حضور در المپیک پاریس 2024 دست بکشیم و به آینده فکر کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند ادامه داد: ایران بازیکنان زیادی دارد. پس از من انتظار نداشته باشید که بگویم آنها در کشور شما خوب بازی می‌کنند یا نه. من والیبال ایران را برای مدت زیادی دنبال می‌کنم. پس من می‌دانم که کدام یک … . فکر می‌کنم مشکلی نیست. شما در این زمان می‌توانید خیلی زیاد رشد کنید. در بعضی از زمینه‌ها شما باید از داخل کار کنید نه از بیرون.

وی تأکید کرد: ایران امروز مستحق پیروزی بود. در ابتدا من به پیروزی یا شکست مقابل ایران فکر نمی‌کردم. من به خوب بازی کردن در این مسابقه فکر می‌کردم، اما در انتها آنها مستحق پیروزی بودند. نمی‌دانم آنها چه فکری می‌کردند. من به فکری که خودم دارم، اهمیت می‌دهم و فکر می‌کردم بازی سختی داشته باشیم.

پیاتزا با یادآوری دیدارهای قبلی با تیم ملی والیبال ایران گفت: در ریمینی 2021 بازی را باختیم و در 2022 بازی را 3 بر صفر بردیم. فصل گذشته 3 بر 2 پیروز شدیم و این فصل 3 بر 2 باختیم. پس تفاوت‌مان خیلی زیاد نیست.

انتهای پیام/

نظر شما