شناسهٔ خبر: 67282961 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به ۴.۵ درصد رسید - اکونیوز

اقتصاد ایران: اراک - وزیر کشور با اشاره به اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم زیرسوال نرود، گفت: رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به ۴ و نیم درصد رسید .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح رسمی تقاطع غیررسمی میدان امام خمینی (ره) اراک اظهار کرد: در فضای انتخاباتی اظهارنظرها در خصوص دولت سیزدهم باید منصفانه باشد و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند این دولت زیر سوال نرود.

وی گفت: در روزهای پایانی دولت سیزدهم، در آستانه انتخابات جدید قرار داریم و امید است رئیس جمهور جدید نیز ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و نهضتی که در فکر و اندیشه ایجاد شد تداوم داشته باشد.

وزیر کشور تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در استان مرکزی و شهر اراک نیز انجام و ۷۲۰ واحد صنعتی راکد در دولت سیزدهم در استان مرکزی احیا شد که دو واحد تولیدی آذرآب و هپکو مربوط به شهر اراک است و این مهم نتیجه اعمال مکتب مدیریتی شهید آیت الله رئیسی بوده است.

وحیدی گفت: در ابتدای دولت رشد مسکن حدود منفی ۶ درصد بود اما اکنون با رشد صورت گرفته به حدود ۵ یا ۶ درصد رسیده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی در شهر اراک ۸ ماه زودتر از موعد زیر بار ترافیکی رفت، گفت: این مهم دستاورد بزرگ دولت سیزدهم بود و مردم باید در جریان اقدامات پیشرفت‌ها قرار بگیرند تا افراد سودجو غیرمنطقی این اقدامات ارزشمند را زیر سوال نبرند و فضای ناامیدی ایجاد نکنند.

وحیدی بیان کرد: مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید نشان دادند که رئیس جمهور در وعده‌های خود صادق بوده است و باید اذعان کرد در ۲ سال اخیر پیشرفت طرح‌ها حداقل ۹۰ تا ۱۱۰ درصد بوده است.

ثبت بیش از ۲۰ میلیون تردد در جاده‌های ارتباطی استان مرکزی

رئیس شورای شهر اراک نیز گفت: ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش رو در آزمونی بزرگ سنجیده می‌شوند و به طور حتم با حضور حماسی خود اجازه نمی‌دهند دشمنان به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

داود قربانی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز، بیش از ۲۰ میلیون تردد در جاده‌های ارتباطی استان مرکزی ثبت شده است، افزود: اراک با بیش از ۵۰۰ هزار نفر و تردد بالا در مرکزیت حمل و نقل کشور واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی ۷ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: امید است با تعامل و هم‌افزایی و حمایت هیأت دولت زیرساخت‌های هوایی، جاده‌ای و ریلی استان مورد توجه مدیران در سطح ملی قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما