شناسهٔ خبر: 67282910 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر کشور: رشد اقتصادی در دولت سیزدهم مطلوب است

وزیر کشور با اشاره به اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم زیرسوال نرود، گفت: رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به ۴ و نیم درصد رسید . وزیر کشور با اشاره به اینکه دستاوردهای دولت سیزدهم زیرسوال نرود، گفت: رشد اقتصادی در دولت سیزدهم به ۴ و نیم درصد رسید .

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، احمد وحیدی روز پنجشنبه در آئین افتتاح رسمی تقاطع غیررسمی میدان امام خمینی (ره) اراک گفت : در فضای انتخاباتی اظهارنظرها در خصوص دولت سیزدهم باید منصفانه باشد و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند این دولت زیر سوال نرود.

وی گفت: در روزهای پایانی دولت سیزدهم، در آستانه انتخابات جدید قرار داریم و امید است رئیس جمهور جدید نیز ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و نهضتی که در فکر و اندیشه ایجاد شد تداوم داشته باشد.

وزیر کشور تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در استان مرکزی و شهر اراک نیز انجام و ۷۲۰ واحد صنعتی راکد در دولت سیزدهم در استان مرکزی احیا شد که دو واحد تولیدی آذرآب و هپکو مربوط به شهر اراک است و این مهم نتیجه اعمال مکتب مدیریتی شهید آیت الله رئیسی بوده است.

وحیدی گفت: در ابتدای دولت رشد مسکن حدود منفی ۶ درصد بود اما اکنون با رشد صورت گرفته به حدود ۵ یا ۶ درصد رسیده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی در شهر اراک ۸ ماه زودتر از موعد زیر بار ترافیکی رفت، گفت: این مهم دستاورد بزرگ دولت سیزدهم بود و مردم باید در جریان اقدامات پیشرفت‌ها قرار بگیرند تا افراد سودجو غیرمنطقی این اقدامات ارزشمند را زیر سوال نبرند و فضای ناامیدی ایجاد نکنند.

وحیدی بیان کرد: مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید نشان دادند که رئیس جمهور در وعده‌های خود صادق بوده است و باید اذعان کرد در ۲ سال اخیر پیشرفت طرح‌ها حداقل ۹۰ تا ۱۱۰ درصد بوده است.

نظر شما