شناسهٔ خبر: 67282885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم/برگزاری همایش خانوادگی باهدف مصرف بهینه آب در قیامدشت ری

شهرری- ایرنا- همایش خانوادگی با عنوان صدای تابستان، با هدف راهکارهای مصرف بهینه آب در بخش قیامدشت شهرستان ری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، مدیرآبفای بخش خاوران شهرری گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و مصرف چشمگیر آب، باید راهکارهای بهینه مصرف در قالب خانواده و با محوریت دانش آموزان اجرایی شود.

امید صابری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با افزایش نسبی هوا، مصرف آب افزایش چشمگیری دارد در همین راستا، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت و شرکت آب و فاضلاب منطقه ای بخش خاوران نسبت به برگزاری همایش خانوادگی با عنوان صدای تابستان، با هدف راهکارهای مصرف بهینه آب در بخش قیامدشت اجرا شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در چندسال اخیر، با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی و کمبود منابع آبی جهت مدیریت منابع آب برنامه ریزی مناسبی باید داشته باشیم.

مدیرآبفای بخش خاوران شهرستان ری خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای مدیریت مصرف آب اطلاع رسانی و ارائه راهکارهای بهینه مصرف به خانواده ها و دانش آموزان می باشد.

حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری هماشیه خانوادگی با موضوع مصرف بهینه آب، اظهار داشت: این همایش در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب برگزار شده است.

هوشنگ اکبری بخشدار خاوران نیز گفت : قدر آب را باید دانست و در مصرف این طلای ناب همهباید صرفه جویی کنیم تا دغدغه آب در تابستان نداشته باشیم.

نظر شما