شناسهٔ خبر: 67282864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جام رسانه امید ؛

مشارکت حداکثری در انتخابات، نشانه وحدت و انسجام جامعه است

سرهنگ طاهرخانی گفت: اتکای جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تا به امروز بر مبنای حضور مردم در عرصه‌های مختلف بوده و هر چقدر مشارکت بیشتر باشد به همان نسبت نشان دهنده وحدت و انسجام بیشتر جامعه است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، بزرگترین رویداد تولید محتوای امید آفرین و پیشرفت شهرستان البرز با حضور فعالان رسانه و خبرگزاری‌ها در راستای جهاد تبیین، جهاد خدمت و امید و پیشرفت در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.

در این نشست سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی از اتفاقات پیش روی ما بحث انتخاب چهاردهمین ریاست جمهوری ایران است و با توجه به حادثه ناگوار و تلخی که برای رئیس دولت سیزدهم که منجر به شهادت ایشان و دیگر شهدای خدمت شد منجر به این شد که انتخابات زود هنگامی را داشته باشیم.

سرهنگ طاهرخانی افزود: معمولا در انتخابات گذشته حداقل ۶ الی ۷ ماه عوامل اجرایی پیگیر مقدمات برگزاری انتخابات بودند؛ اما به برکت نظام جمهوری اسلامی و بر اساس قوانین و مقررات جامعی که در قانون اساسی پیش‌بینی شده به فرموده مقام معظم رهبری با کمترین خللی این پروسه طی می‌شود و به فضل الهی در هشتم تیر ماه انتخابات پرشور و باشکوهی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری یکی از بحث‌های مهم در انتخابات جمهوری اسلامی است چرا که اتکای جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تا به امروز بر مبنای حضور مردم در عرصه‌های مختلف از روز اول انقلاب تا به امروز بوده است و هر چقدر مشارکت بیشتر باشد به همان نسبت نشان دهنده وحدت و انسجام بیشتر جامعه است و هر چقدر وحدت بیشتر باشد، امنیت ملی فراهم می‌شود و وقتی هم امنیت ملی برقرار باشد در سایه این امنیت، پیشرفت و آبادانی حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: یکی از نقاط مهم دیگر در بحث انتخابات، انتخاب فرد اصلح است؛ شاخصه و تراز رئیس جمهور ایران و انتظارات مردم را شهید آیت الله رئیسی بالا برد و مردم رئیس جمهوری را می‌خواهند که صادق، در کنار مردم و همراه با مردم در صحنه‌های مختلف باشد؛ همچنین پای کار نظام و انقلاب و گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و دغدغه اش رفع مشکلات مردم باشد و همچنین به اعتقادات و مبانی انقلاب پایبند بوده و دلخوش به غرب و شرق نباشد که امیدواریم با انتخاب فرد اصلح مشکلات جامعه برطرف شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که اصحاب رسانه و فعالان خبرگزاری با بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باعث امید آفرینی در جامعه شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما