شناسهٔ خبر: 67282861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله

مشارکت در انتخابات تضمین‌کننده آینده، امنیت و عزت کشور است

سردار عمومهدی گفت: انتخابات پیش رو از چند نظر حائز اهمیت است، چراکه بعد از حوادثی مانند عملیات بزرگ طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق و شهادت آیت‌الله رئیسی و بخشی از خادمان این ملت برگزار خواهد شد و مشارکت حداکثری تضمین‌کننده آینده، امنیت و عزت کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، روز چهارشنبه 30 خردادماه، در جمع نخبگان و اقشار مختلف بسیج شهرستان خمین که در سالن آمفی‌تئاتر بیت امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) یک نعمت بزرگ الهی یعنی انقلاب اسلامی را به ما هدیه و امانت داد، امام راحل مخترع و مبتکر بزرگی هم بود، از جمله اختراعات و ابتکارات ایشان ایجاد بسیج بود که برای ماندگاری انقلاب اسلامی کارهای بزرگی کرده و اقدامات خوب و ارزشمندی را در زمینه‌های مختلف انجام داده است.

وی ادامه داد: بسیج از ابتدای تأسیس در حال خدمت به مردم بوده است، در زمان جنگ بسیجی‌ها با تمام وجود به میدان آمدند و در مقابل دشمن سینه سپر کردند، بعد از دوران جنگ در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم، عرصه‌های علمی و آموزشی، محرومیت‌زدایی و سازندگی، دفاعی و امنیتی، ورزشی هنری پای‌کار انقلاب بوده‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی، اتفاق بسیار تلخی و ناراحت‌کننده‌ای بود، اگر در هر کشوری از دنیا چنین اتفاقی افتاده بود، ممکن بود اغتشاش و جنگ قدرت به وجود بیاید، اما به برکت حضور رهبر عزیز فرزانه و پدری دوراندیش و بزرگوار مثل امام خامنه‌ای، کشتی بزرگ انقلاب در دریای مواج روزگار خیلی باصلابت و امنیت و اقتدار آرامش به حرکت خودش ادامه می‌دهد.

سردار عمومهدی، انتخابات پیش رو را از نظر دوست و دشمن حائز اهمیت دانست و گفت: شرکت مردم در انتخابات باعث عزت، امنیت و صلابت کشور می‌شود، چراکه دشمن می‌خواهد از طریق مشارکت کم در انتخابات به کشور عزیزمان ضربه بزند، آن‌ها می‌خواهند القا کنند کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند مخالفان جمهوری اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، محاسبات دشمن در مورد ما دچار تغییر خواهد شد، یعنی اگر میزان مشارکت در انتخابات زیاد شد، تحریم‌ها، توطئه‌ها، فشارهای بین‌المللی و مصوباتی که در شورای امنیت سازمان ملل علیه کشورمان کمتر خواهد شد، ولی اگر میزان مشارکت در انتخابات پایین آمد، زمینه برای توطئه دشمن علیه جمهوری اسلامی و فشار بیشتر پدید خواهد آمد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: گرچه آیت‌الله رئیسی به شهادت رسید، ولی پیامی که پس از شهادت وی و همراهانش به دنیا صادر شد، پیام عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بود، مراسمات بزرگ تشییع و مراسمات بزرگی که در سراسر کشور برگزار شد، مسئولین عالی‌رتبه کشورهای مختلف که به جمهوری اسلامی آمدند و به شهدا ادای احترام کردند، مشخص کرد که جایگاه و اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی در تراز خیلی بالایی قرار دارد.

سردار عمومهدی بیان داشت: وظیفه ما این است که برای تثبیت جایگاه ملت ایران در دنیا، انتخابات را مستحکم کنیم، امروز تضمین‌کننده آینده و همچنین امنیت، عزت و صلابت کشورمان، انتخابات خواهد بود، زیر چتر امنیت، علم، سیاست و فرهنگ گسترش پیدا می‌کند و همه‌ی این‌ها به میزان مشارکت ما در انتخابات بستگی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که بعد از دعوت مردم برای حضور در انتخابات، وقتی به پای صندوق رأی می‌رویم، فردی را انتخاب کنیم که به نفع کشور و آیندمان عمل کند، ما باید معیار و ملاک‌هایی را در نظر بگیریم که رهبری در مورد آقای رئیسی و یک رئیس‌جمهور بیان داشتند را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما