شناسهٔ خبر: 67282856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در جمع ستایشگران و هیئات مذهبی بیان شد؛

نقش آفرینی مداحان ،ستایشگران و شعرای آیینی در حوادث اخیر کشور ستودنی است

مسئول سازمان بسیج مداحان،مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی استان،در جلسه هیئت اندیشه ورز این سازمان گفت: نقش آفرینی مداحان ،ستایشگران و شعرای آیینی در حوادث اخیر کشور ستودنی است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجتبی بیگی، در حوادث اخیر منطقه ای و بین المللی و حوادث کشور ازجمله  عملیات طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق ، محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و نیز در بدرقه شهدای راه خدمت ،نقش آفرینی مداحان و شعرای آیینی موثر و ستودنی بود و جز اقشار  پیش برنده بودند و به معنای واقعی رسالت خود در تحقق جهاد تبیین را انجام دادند.

 وی، با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: ملت ایران بعد از شهادت رییس جمهور مکتبی و ولایی کشور عزیز مان ایران در آزمون خطیر و مهم دیگری قرار گرفته است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمود حماسه خلق شده در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت میبایست در انتخابات هشتم تیرماه تکمیل گردد .

بیگی، بر استفاده از همه ظرفیت‌های رسانه ای و تبلیغی هیئات مذهبی و جامعه ستایشگری در دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: هییت های مذهبی در مناسبت‌های پیش رو از جمله دعای عرفه ،دهه ولایت و امامت و گرامیداشت شهدای هفتم تیرباید نهایت استفاده را در دعوت مردم به انتخابات و انتخاب رییس جمهور اصلح ببرند .

وی، رمز موفقیت جبهه انقلاب را ایجاد فضای وفاق و همدلی به ویژه فعالان هیئات دانست و گفت: بد اخلاقی و رفتارهای تفرقه اندازانه از آسیب های جدی بوده و بر کارکرد هسته‌ای مذهبی تاثیر منفی خواهد گذاشت .

مسئول سازمان بسیج مداحان،مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی استان،در پایان به تشریح برنامه های سازمان بسیج مداحان استان در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

در ادامه اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص انتخابات و اجرای برنامه ها پرداختند.

نظر شما