شناسهٔ خبر: 67282842 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازگشایی مسیر ارسال مرسولات پستی به اروپا

یاسمین نسبتی

مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست از بازگشایی مسیر ارسال مرسولات پستی به کشورهای حوزه اتحادیه اروپا خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی مقصودی - مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال بروز مشکلات در هواپیمایی لوفت‌هانزا و توقف تردد این هواپیمایی به ایران از اسفند ۱۴۰۲، ارسال بسته‌های پستی به کشورهای اروپایی متوقف شده بود، با رایزنی‌هایی که طی چند هفته اخیر با یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی معتبر بین‌المللی انجام گرفت، ارسال مرسوله به مقصد اروپا از این هفته از سر گرفته شد.

او با اشاره به اینکه ارسال مرسولات خارجه تابع امکان استفاده از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی است، تصریح کرد: این شرکتها باید دارای شرایط لازم از جمله فرکانس پروازی مشخص، سیستم پاسخگویی، تجهیزات فناوری منطبق با مقررات اتحادیه پستی جهانی و قابلیت تردد در هاب‌های پستی بین‌المللی باشند.

مقصودی افزود: شهروندان از امروز می‌توانند با مراجعه به باجه‌های پست خارجه در سراسر کشور نسبت به ارسال بسته‌های پستی خود به مقاصد اروپا اقدام کنند.

به گفته وی، برای اطلاع از نوع مرسولاتی که امکان ارسال آن نیست و دیگر اطلاعات مورد نیاز می‌توان به «میز خدمت» در سامانه شرکت ملی پست به آدرس www.post.ir  مراجعه کرد.

انتهای پیام

نظر شما