شناسهٔ خبر: 67282691 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دوره آموزش برای مأموران یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی در دستور کار است

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، گفت: دوره آموزش برای مأموران یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی برای افزایش آگاهی ها نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از خبرگزاری پلیس، سردار "رضا بنی اسدی فر"؛  فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا در دیدار با "ارسلان مالکی" رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: آموزش، رکن رکین یگان های حفاظت دستگاه های اجرایی در کشور است، لذا از گذشته این دغدغه را داشتیم تا در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور مأموران اجرایی در بحث آموزش نکات مورد نظر را فرا گیرند.

وی در خصوص نحوه اجرای عملیات های مأموران این یگان در سطح استان تهران، تصریح کرد: نیروهای ما به صورت گشت های خودرویی، موتورسوار و پیاده در سطح استان تهران از اراضی دولتی و انفال عمومی حراست می کنند و در راستای حفظ حقوق شهروندی در حال انجام وظایف خود هستند.

به گفته سردار "بنی اسدی فر"، کلیه نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از شرکت های انتظام استخدام و در اجرای مأموریت ها از آنها استفاده می شود که از کل اراضی شهر تهران حراست می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما