شناسهٔ خبر: 67282647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بهترین در جهان: الماس ساخت ایران!

هر چقدر لیگ ملت‌ها برای ایران خوب نبود اما یک ستاره تورنمنت درخشانی را پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیبروی سی و دو ساله والیبال ایران در رویایی‌ترین روزهای دوران بازی خود به سر می‌برد. با رفتن موریس موتا پائز و حضور پیمان اکبری، آرمان صالحی عملکرد عالی خود در لیگ برتر را حالا در لیگ ملت‌های والیبال تکرار کرده است.

این لیبروی تند و تیز در دو بازی اخیر ایران مقابل آمریکا و هلند فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. دریافت‌های اعجاب‌انگیز او و رساندن توپ دقیقا به بالای سر پاسور باعث شده تا حالا او به صدر بهترین دریافت کنندگان دنیا برود.

آرمان صالحی در تازه‌ترین آمار بهترین دریافت‌های موفق در لیگ ملت‌ها، با ۷۳ دریافت و فاصله پانزده تایی نسبت به نفر دوم، با اختلاف بهترین دریافت‌های موفق را به نام خود ثبت کرده است و به تنها بازیکن ایرانی در این تورنمنت که در یک بخش در صدر جدول قرار دارد، بدل گشته است.

آرمان صالحی که خیلی دیر به تیم ملی والیبال ایران رسید، با این عملکرد بی‌نظیر در لیگ ملت‌ها، شاید حتی به لژیونر شدن در فصل آینده نیز فکر کند. آرمان نه تنها در دریافت اول بلکه در توپ گیری و حمایت از بازیکنان هم آمار خیلی خوبی را در این دو بازی از خود بر جای گذاشت به طوری که هر جای زمین را که دوربین نشان می‌داد صالحی برای گرفتن توپ، آنجا حضور می‌داشت.

دو بازی تا انتهای لیگ ملت‌ها در دور مقدماتی باقی مانده است و اگر آرمان صالحی تنها نیمی از عملکرد خود در دو بازی گذشته را برابر فرانسه و آلمان هم تکرار کند در بخش دریافت موفق بهترین بازیکن دور مقدماتی خواهد شد و یک افتخار بی‌نظیر در سی و دو سالگی برای خود رقم خواهد زد.

 

نظر شما