شناسهٔ خبر: 67282602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سعی کردیم نیمیر را مهار کنیم؛

پیمان اکبری: برویم برای پیروزی مقابل فرانسه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم فردا مقابل فرانسه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری پس از این دیدار با بیان اینکه به مردم عزیزمان سلام و تبریک عرض می‌کنم و به بازیکنان خوبمان خسته نباشید می‌گویم که بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت برنده بازی شدند، تاکید کرد: با توجه به اینکه روز گذشته پنج ست بازی سنگین با تیم آمریکا داشتیم، بازیکنانمان امروز هم با روحیه خیلی خوب مقابل هلند صف آرایی کردند. طبیعی بود گاهی فراز و‌ نشیب داشته باشیم. زمانی که پایین افتادیم سعی کردیم روحیه بازیکنانمان را حفظ کنیم و مواقع فشار تمرکزشان را از دست ندهند. امروز در مجموع عملکردشان خیلی خوب بود. کارهایی که انتظار داشتیم و برنامه‌ریزی‌ کرده بودیم را انجام دادند.

وی ادامه داد: از نظر فنی در حمله و دفاع روی تور نسبت به تیم هلند عملکرد خوبی داشتیم. همه می‌دانیم بازیکنی مثل نیمیر عبدالعزیز یکی از بهترین‌های دنیاست که امروز سعی کردیم برنامه‌ای خوب برایش پیاده کنیم و تا جایی که امکان دارد کنترلش کنیم. گاهی موفق بودیم و‌ گاهی نه، اما از قبل انتظار داشتم بیشترین امتیاز را از حمله بگیریم و تمرکز خوبی روی سرویس داشتیم. سرویس را جاهایی که نیاز داشتیم زدیم و در نهایت برنده بازی شدیم.

اکبری به فشردگی مسابقات اشاره و بیان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت برای این بازی زمان داشتیم و‌ کمتر از ۱۸ ساعت تا بازی بعدی زمان داریم. سعی می‌کنیم بچه‌ها را ریکاوری و آماده کنیم. امیدوارم فردا مقابل فرانسه هم عملکرد خوبی داشته باشیم. قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که امیدوار به برد فرانسه است، بیان کرد: هیچوقت بدون امید و برای باختن وارد زمین نمی‌شویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم برنده شویم.

اکبری در مورد واکنش‌های خود کنار زمین که با هیجان کنار خط با بازیکنان صحبت می‌کرد، گفت: طبیعی است بازیکنان خیلی وقت‌ها به من نگاه می‌کنند. من هم باید با آنها شادی کنم و انرژی خود را با آنها تقسیم کنم. باید تمرکزم را از دست ندهم و‌ در لحظات حساس آنها را به شرایط مسابقه برگردانم.

نظر شما