شناسهٔ خبر: 67282380 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۴ میلیارد تومان کالاهای حراج خرده‌فروشی اموال تملیکی به فروش رفت

تهران- ایرنا- معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در سه ماه امسال مبلغ فروش کالاهای حراج خرده‌فروشی ۳۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به قیمت پایه کارشناسی ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

سعید غلامی باغی امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: در سه ماه اول امسال تعداد ۲۸۱ حراج در ۲۶ استان کشور برگزار شده است.

وی افزود: تعداد چهار هزار و ۵۰۰ قلم کالا به فروش رسیده است مبلغ فروش ۳۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به قیمت پایه ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان در این حراج‌ها ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر بود گفت: کالاهای عرضه شده در این حراج‌ها لوازم خانگی برقی، وسایل آشپزخانه، وسایل تنظیف، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی و گرمایشی، منسوجات و... بوده است.

وی عنوان کرد: به صورت میانگین هر هفته حراج خرده‌فروشی با استقبال شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

غلامی باغی خاطرنشان کرد: متقاضیان جهت شرکت در حراج‌ها و مشاهده کالاها می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و پنجره هوشمند دولت مراجعه کنند.

وی با اشاره اینکه همه فرایندهای سامانه حراج خرده‌فروشی رایگان است گفت: شرکت‌کنندگان سامانه در مراحلی از جمله ثبت نام، ورود و مشاهده دسته‌بندی کالاها هزینه پرداخت نمی‌کنند فقط در صورت اقدام به ارائه پیشنهاد برای خرید کالا تنها ۱۰ درصد قیمت کالا را واریز می‌کنند و در صورت برنده نشدن این هزینه در ۲۴ ساعت به حساب شرکت‌کننده واریز می‌شود.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: حراج کالاها از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت برگزار می‌شود که این امر در راستای شفافیت در عرضه و دسترسی عموم مردم به ویژه خریداران واقعی به صورت خرده‌فروشی به صورت عادلانه برای رقابت در خرید کالاست.

نظر شما