شناسهٔ خبر: 67282323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل به حجت‌الاسلام‌ مجید پوراندخت

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل انتصاب حجت‌الاسلام‌ مجید پوراندخت در جایگاه امام‌جمعه شهرستان زابل را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ جانعلی ظریف صیادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل بمناسبت انتصاب حجت‌الاسلام‌ مجید پوراندخت به عنوان امام جمعه این شهرستان، پیام تبریکی منتشر کرد.

متن پیام، به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین پوراندخت "دام‌عزه"

نماز جمعه، به عنوان یادگار ماندگار و بی‌بدیل امام راحل عظیم‌الشأن، یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به عنوان پایگاه امن عبادی، سیاسی و قلب فرهنگی مناطق از آن یاد می‌شود، و با تبیین، راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه‌های زیبایی از وحدت، صلابت، معرفت و معنویت در این کانون‌های فضیلت و بصیرت متجلی می‌شود.

ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی، امام‌جمعه سابق زابل، که اینک در سنگر دیگری توفیق خدمتگزاری یافته‌اند، بدین‌وسیله انتصاب خردمندانه و شایسته جنابعالی، به عنوان امام‌جمعه شهرستان زابل که با کوله باری از تجارب ارزشمند در حوزه‌های مقدسه علمیه و نیز سنگر مقدس نمازجمعه مُبَلِّغ شریعت مبین اسلام ناب بوده‌اید، بیانگر علم، تعهد، کارآمدی و برجستگی‌های منحصربه‌فرد شما در صحنه‌های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید حضور ارزشمند و رهنمودهای دلسوزانه شما، سبب پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات امامین انقلاب اسلامی، و تحکیم انسجام و همدلی در میان نیروهای انقلابی و جوانان مکتبی تنگه احد جمهوری اسلامی ایران(سیستان ورجاوند) خواهد بود.

توفیقات روزافزون و سلامتی جنابعالی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر"عج" و تحت پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

۱۴۰۳/۰۳/۳۱
جانعلی ظریف صیادی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل

نظر شما