شناسهٔ خبر: 67282311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دانشجو دیوانه نیست/ ویدئو دانشجو دیوانه نیست/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» در پاسخ به این سوال کارشناس صداوسیما که «برای اخراج اساتید چه تدابیری دارید؟»، گفت: «من با هر اخراجی مخالفم، من بعد انقلاب مسئول گزینش شدم، اما یک نفر هم اخراج نکردم؛ این رفتار‌های این‌ها نوعی تسویه حساب است.» «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، «مسعود پزشکیان» در پاسخ به این سوال کارشناس صداوسیما که «برای اخراج اساتید چه تدابیری دارید؟»، گفت: «من با هر اخراجی مخالفم، من بعد انقلاب مسئول گزینش شدم، اما یک نفر هم اخراج نکردم؛ این رفتار‌های این‌ها نوعی تسویه حساب است.»

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما، به سوالات کارشناسان پاسخ داد. «سیدمحمد بهشتی» و «محمد فاضلی» به‌عنوان مشاور در کنار مسعود پزشکیان حضور داشتند.

پزشکیان: دانشجو دیوانه نیست

«حسین انتظامی» کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما به «مسعود پزشکیان» گفت: «من چند سوال دارم و خواهشم این است که با اختصار پاسخ دهید. برای اخراج اساتید چه تدابیری دارید؟ حادثه‌ای در بیمارستان رشت صورت گرفت؛ اگر رئیس‌جمهور بودید، چه واکنشی نشان می‌دادید؟ برای بازگشت مرجعیت رسانه چه اقدامی خواهید داشت؟ درباره مهاجران چه سیاستی خواهید داشت؟ آیا شما هم خصلت گردن نگرفتن را دارید یا فرصت عذرخواهی از مردم را خواهید داشت؟»

«مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالات «حسین انتظامی» کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی شبکه دوم سیما گفت: «من با هر اخراجی مخالفم، من بعد انقلاب مسئول گزینش شدم، اما یک نفر هم اخراج نکردم؛ این رفتار‌های این‌ها نوعی تسویه حساب است. اگر کسی جرم دارد باید در دادگاه ثابت شود، نه تنها استاد و هیچ دانشجویی را اجازه اخراج نمی‌دادم، ممکن است سوال او مورد پسند من نباشد، اما باید وی را قانع کرد چون دانشجو که دیوانه نیست تا امروز هم به این سیاست عمل کردم.»

منبع: sharghdaily-934745

نظر شما