شناسهٔ خبر: 67282310 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فعالیت 148 هزار واحد صنفی گیلان باعث پویایی اقتصادی است

مدیر کل صمت گیلان به مناسبت یکم تیرماه روز ملی اصناف پیامی صادر کرد. مدیر کل صمت گیلان به مناسبت یکم تیرماه روز ملی اصناف پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تیمور پورحیدری به پاسداشت روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت؛ متن پیام تبریک خود را به شرح زیر صادر کرد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

 تولید و اقتصاد مولد چه در حوزه صنعت و چه در حوزه معدن و اصناف رخ دهد قطعا منجر به تعالی اقتصادی و معیشتی آحاد جامعه خواهد شد.

در نظام اقتصادی کشور، تشکّلهای صنفی بعنوان بزرگترین نهاد مردمی حوزه اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فعالیت بیش از 148 هزار واحد صنفی گیلان، باعث پویایی اقتصادی است و اصناف تاثیر بسيار مهمی در پیوند زنجیره تامین کالا ، توليد به مصرف ، گردش كالا و نقدينگي و در نتيجه پويايي اقتصاد دارند و در نهايت باعث رشد تولید و توسعه اشتغال کشور می شوند. با توجه به نامگذاری شعار امسال ( جهش تولید با مشارکت مردم ) از سوی مقام معظم رهبری، اصناف نیز نقش اثر بخشی برای تحقق شعار دارند که بایستی با حمایت و همراهی بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط صورت پذیرد.

 اصناف گیلان می تواند با فعالیت بیش از 17 هزار واحد تولیدی کوچک صنفی، مشارکت خود را در مسیر تحقق به منویات مقام معظم رهبری مضاعف نماید.

 تاکیدات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، که غالبا در حوزه‌های اقتصادی بوده، بیانگر اهمیت ویژه جایگاه تولید و تجارت است که ضرورت دارد برای رفع موانع موجود در حوزه‌های یاد شده تلاش مضاعف و خدمات شبانه‌روزی ایجاد شود.

 اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف و بازاریان کشور به ویژه استان گیلان درتمامی رسته های تولیدی، توزیعی ، خدماتی و خدمات فنی و اعضای هیات مدیره سازمان های صنفی استان و روسای اتاق های اصناف کلیه شهرستان ها تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و متعهد قدردانی و تشکر می نمایم.

 توفیق و سربلندی کلیه فعالان دلسوز این عرصه بزرگ اقتصادی را از خداوند سبحان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور خواستارم.

 تیمور پورحیدری؛
 مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان

 

انتهای پیام/

نظر شما