شناسهٔ خبر: 67282292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شاید بهتر است خداحافظی کنی مودریچ عزیز!

ستاره 38 ساله رئال و تیم ملی کرواسی بعد از توقف برابر آلبانی مورد انتقادات برخی از کارشناسان فوتبال کشورش قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وقتی کرواسی پیروزی را در دقایق پایانی از دست داد و برابر آلبانی 2-2 متوقف شد، مودریچ مثل یک کاپیتان و همانند همیشه مقابل خبرنگارن قرار گرفت تا پاسخ سوالات را بدهد.

یک سوال ولی لوکا را اذیت کرد وقتی یک خبرنگار از او پرسید، آیا کرواسی بیش از همیشه به درخشش جوانانش برای غلبه بر ایتالیا در بازی پایانی نیاز ندارد؟ مودریچ از این سوال ناراحت شد و ترجیح داد برود.

2045700

بازی کرواسی و آلبانی دیروز یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های جام ملت‌های اروپا بود. نتیجه 2-2 نهایی بیشتر به نفع اسپانیا بود. یک بازی متعادل که به شکل منصفانه‌ای به پایان رسید. کرواسی حالا از دو بازی یک امتیاز دارد و اگر می‌خواهد شانس صعود داشته باشد، باید در بازی پایانی خود ایتالیا را شکست دهد.

در این بازی 98 دقیقه ای، شاهد زجر کشیدن لوکا مودریچ بودیم. بازی انگار قرار نبود تمام شود. مودریچ که به استراحت در رئال زیر نظر آنچلوتی عادت کرده، می‌خواهد رهبر تیم ملی کشورش باشد، اما این امکان کمتر و کمتر می‌شود. او در مقابل اسپانیا نیز نتوانست جلوی رگبار هجوم‌های رودری، فابیان و پدری را در مرکز زمین بگیرد. بدون توپ، او رنج می‌برد. با توپ زیر پایش، او هنوز هم حس خوبی به همه دست می‌دهد ولی بدون توپ؟ 

2045701

او استعداد ذاتی برای موقعیت یابی دارد و هنوز دقت پاس‌هایش مثال زدنی است ولی چیزی که در مورد مودریچ مشهود است، خستگی و کند شدن حرکاتش است. او اکنون همه کارها را با یک دنده کمتر انجام می‌دهد و تلاش‌هایش به طور فزاینده‌ای به جایی نمی‌رسد.

این تنها گوشه‌ای از انتقاداتی است که از دیروز به مودریچ وارد شده و به نوعی از او می‌خواهند از تیم ملی بازنشسته شود و فرصت را در اختیار جوانان قرار دهد. اتفاقی که به نظر در صورت ناکامی کرواسی در یورو، رخ خواهد داد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما