شناسهٔ خبر: 67282281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرپرست وزارت خارجه ایران؛

با ادامه جنایات رژیم اشغالگر منطقه روی صلح و ثبات را نمی‌بیند

سرپرست وزارت خارجه ایران ضمن انتقاد از ادامه جنایات رژیم اشغالگر، این کار را باعث فرورفتن هر چه بیشتر این رژیم در باتلاق جنایات دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سرپرست وزارت خارجه ایران ضمن انتقاد از ادامه جنایات رژیم اشغالگر، این کار را باعث فرورفتن هر چه بیشتر این رژیم در باتلاق جنایات دانست و تاکید کرد با ادامه این تجاوزات و جنایات، صلح و ثبات در منطقه برقرار نخواهد شد.

با ادامه جنایات رژیم اشغالگر منطقه روی صلح و ثبات را نمی‌بیند با ادامه جنایات رژیم اشغالگر منطقه روی صلح و ثبات را نمی‌بیند با ادامه جنایات رژیم اشغالگر منطقه روی صلح و ثبات را نمی‌بیند با ادامه جنایات رژیم اشغالگر منطقه روی صلح و ثبات را نمی‌بیند با ادامه جنایات رژیم اشغالگر منطقه روی صلح و ثبات را نمی‌بیند


شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد علی باقری سرپرست وزارت خارجه ایران در گفتگویی با این شبکه اعلام کرد افزایش تهدیدات رژیم صهیونیستی سبب می‌شود بیشتر در باتلاق جنایات فرو برود. صهیونیست‌ها باید بدانند ارتکاب جنایات هیچ دستاوردی برای آنها ندارد بلکه باعث می‌شود ظرفیت‌های جدیدی علیه آنها به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: اگر آمریکا واقعا در خصوص برقراری آتش بس در نوار غزه صادق است نباید از طرف آغازگر جنگ حمایت کند.
علی باقری به الجزیره گفت: راه حل مسئله غزه این است که واقعیت‌ها و حقایق اوضاع غزه به رسمیت شناخته شود. جنایت و اشغال و تجاوز هیچ جایی در غزه و فلسطین و منطقه ندارد.
سرپرست وزارت خارجه ایران ادامه داد: این که تصور شود با ادامه اشغالگری‌ها و تجاوزارت رژیم اسرائیل، صلح و ثبات در منطقه برقرار می‌شود، سرابی بیش نیست.

نظر شما