شناسهٔ خبر: 67282194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هدفم رسیدن به تیم اول رئال است

آرزوی عجیب بدترین برزیلی تاریخ رئال!

رینیر که یکی از بدترین خریدهای تاریخ رئال است، دوست دارد شانس بازی در این تیم را پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رینیر، هافبک برزیلی، بازیکنی که رئال مادرید فصل گذشته به فروزینونه ایتالیایی قرض داده بود، روز گذشته گفت که هدفش بازگشت به باشگاه مادریدی است. او تا 30 ژوئن 2026 با رئال قرارداد دارد، البته بدون اینکه احتمال انتقال قرضی دیگری را رد کند.

2045717

رینیر در مصاحبه با رسانه های برزیلی گفت: «البته بزرگترین هدف من در حال حاضر رئال مادرید است، زیرا این باشگاهی است که به من اعتماد به نفس داده است. این هدف اصلی من است، اما البته قدم به قدم پیش می‌رویم و با تلاش زیاد که امیدوارم بالاخره نتیجه دهد.»

بازیکن 22 ساله که برای تعطیلات به برزیل برگشته است، گفت که تنها پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات بعدی به آینده خود فکر خواهد کرد: «بازگشت به فلامینگو؟ بعید است اما وقتی نقل و انتقالات شروع شود، تکلیف آینده‌ام روشن خواهد شد. یک ماه دیگر پس از مشورت با خانواده‌ و ایجنتم در آرامش به آینده فکر می‌کنم. نمی‌توانم چیزی را رد کنم. همه چیز در دنیای فوتبال ممکن است، اما من بازگشت به فوتبال برزیل را در ذهنم ندارم.»

رینیر در سال 2020 به رئال مادرید آمد و پس از انجام سه بازی با تیم ذخیره‌ها، به بروسیا دورتموند، خیرونا و فروزینونه قرض داده شد. او برای تیم ایتالیایی23 بازی انجام داد و سه گل به ثمر رساند. فروزینونه در نهایت به دسته دوم سقوط کرد.

نظر شما