شناسهٔ خبر: 67282164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت از فعالان اقتصادی از اولویت‌های مدیریت استان قم است

استاندار قم بر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برای حمایت هر چه بیشتر از فعالان اقتصادی و ریل گذاری در مسیر رونق، توسعه و پیشرفت فعالیت های تولیدکنندگان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

لزوم حمایت همه جانبه از فعالین اقتصادی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمدآقامیری، استاندار قم در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی، سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی استان به‌خصوص ساخت بدون وقفه مسکن ملی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان در بخش های مختلف را از اولویت های استان برشمرد و گفت: در مسیر خدمت به سرمایه گذاران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: همانطور که در ساخت مسکن ملی دارای رتبه و عملکرد خوب در میان استان های دیگر هستیم، باید در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید کنندگان و افزایش مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی به رتبه و جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم.

محمد ایرانی، رئیس اتاق بازرگانی قم، دبیر این جلسه گفت: تقسیط مالیات بر ارزش افزوده واحد های تولیدی و رفع موانع در سامانه تامین اجتماعی برای ثبت درخواست کارت بازرگانی به تصویب اعضای شورای رسید.

همچنین در این جلسه اتصال شهرک صنعتی شکوهیه از طریق راه آهن به شهرک پردیسان و ساخت واحدهای مسکونی در کنار شهرک های صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما