شناسهٔ خبر: 67282139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هیچ خانواری پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی نیست

معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر هیچ خانواری پشت نوبت دریافت مستمری در کشور نیست و در این راستا بیش از ۵۵۰ هزار خانوار به مددجویان این سازمان اضافه شده‌اند. معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر هیچ خانواری پشت نوبت دریافت مستمری در کشور نیست و در این راستا بیش از ۵۵۰ هزار خانوار به مددجویان این سازمان اضافه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علی‌محمد قادری صبح امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی با عنوان (پویش چله خدمت) که در مسجد جامع محله فرجه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: پویش چله خدمت در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی و رسیدگی به ولی‌نعمتان خود که همانا مردم هستند از جمله جامعه هدف سازمان بهزیستی، بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت برگزار شده است.

وی افزود: میز خدمت به صورت همزمان از سوی سازمان بهزیستی در سراسر استان کردستان برگزار خواهد شد و در کنار آن تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز حضور دارند.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی در حوزه نظام مسائل، موارد مختلفی از جمله مسکن، اشتغال و درمان مددجویان خود را پیگیری و بررسی می‌کند.

قادری ادامه داد: پویش چله خدمت در دولت شهید رئیسی آغاز شده است و تا واپسین لحظات دولت نیز پیگیری خواهد شد که ظرفیت‌سازی مردمی را ابتدا از استان‌های کردستان و ایلام شروع کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ خانوار پشت نوبتی دریافت مستمری در کشور وجود ندارد و در این راستا ۵۵۰ هزار خانوار به مددجویان این سازمان اضافه شده‌اند.

رسیدگی به مشکلات جامعه هدف بهزیستی با حضور رئیس سازمان

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در حاشیه این برنامه تصریح کرد: با توجه به اینکه از قبل این برنامه اطلاع‌رسانی شده است، جامعه مخاطب سازمان بهزیستی امروز در قالب میز خدمت (پویش چله خدمت) از نزدیک با رئیس این سازمان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند و مسائل و مشکلات خود را به ایشان منتقل خواهند کرد.

وی افزود: امروز همچنین تعدادی از دستگاه‌های مرتبط با سازمان بهزیستی نیز در این میز خدمت حضور دارند و به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

استاندار کردستان گفت: با نگاه خوب سازمان بهزیستی کشور کمک‌های خوبی از محل طرفیت‌های ملی به جامعه هدف سازمان، خواهد شد که جای خرسندی دارد.

علی‌محمد قادری که امروز به استان کردستان سفر کرده است، در سفر خود با محوریت پویش چله خدمت، با مردم مناطق کم برخوردار سه شهرستان سنندج و کامیاران و قروه ملاقات مردمی خواهد داشت.

همچنین امروز علاوه بر سفر به شهرستان‌های ذکر شده، درخواست‌های مردمی از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز جمع‌بندی خواهد شد.

نظر شما