شناسهٔ خبر: 67282065 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی امام (ره) امری حکیمانه بو... -

اقتصاد ایران: گناوه- امام جمعه گناوه گفت: فرمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی امام خمینی (ره) امری حکیمانه بود و تاریخ اسلام نیز گویای همین واقعیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه به مناسبت یکم تیر ماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ه)، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، مطالبی در خصوص اهمیت مسئله مهم غدیر بیان کرد و ادامه داد: فرمان تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از سوی امام (ره) امری حکیمانه بود که تاریخ اسلام گویای این واقعیت است، چراکه از صدر اسلام تاکنون تبلیغ و تلاش مبلغان دینی، نقش بسزایی در معرفی دین و اقبال مردم به آن داشته است.

امام جمعه گناوه افزود: از ارکان مهم و کلیدی تبلیغ شناخت مخاطب و توجه به زمینه، ظرفیت، استعداد، سلیقه و نیاز تبلیغی است و در عرصه مخاطب شناسی توجه به این اصول محوریت دارد.

وی بیان داشت: مشکلات و مسائل مهمی در حوزه فرهنگی شهرستان، استان و کشور وجود دارد که مهمترین آنها مسئله جمعیت، اقتصاد و مباحث علمی است که باید توجه جدی در این خصوص داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با تبریک دهه امامت و ولایت به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های تبلیغی و دینی در شهرستان پرداخت.

حجت الاسلام علی محمدی افزود: همه تلاش و عزم سازمان تبلیغات اسلامی گسترش و بهبود شرایط تبلیغی است که امیدواریم با حمایت‌های نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه شاهد شکوفایی عرصه‌های تبلیغی و دینی در کشور باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما