شناسهٔ خبر: 67281911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقای رتبه شهرداری‌های خلخال، هشجین و سرعین

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل از موافقت وزارت کشور برای ارتقای درجه شهرداری شهر‌های خلخال، هشجین و سرعین از توابع این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

ارتقای رتبه شهرداری‌های خلخال، هشجین و سرعینبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن فرضی گفت: این ارتقای درجه با ابلاغ وزیر کشور و به استناد تبصره سه ماده یک آیین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب شده است.
وی افزود: بر اساس ابلاغ صورت گرفته، درجه شهرداری شهر خلخال از هفتم به هشتم، شهرداری شهر سرعین از ششم به هفتم و شهرداری شهر هشجین از سوم به چهارم ارتقا یافته است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: ارتقای درجه شهرداری‌ها بر اساس سه شاخص مهم جمعیت شهر، موقعیت آنها از نظر تقسیمات کشوری و درآمد مستمر و خالص آن مجموعه‌ها انجام می‌شود.
شهر خلخال مرکز شهرستانی به همین نام و شهر هشتجین نیز مرکز بخش خوروش رستم از توابع این شهرستان است که با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۴ کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است.
همچنین شهر سرعین مرکز شهرستانی با همین نام است که با جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر در فاصله نزدیک به ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

نظر شما