شناسهٔ خبر: 67281747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

همکاری جهاددانشگاهی کرمانشاه و نظام مهندسی ساختمان توسعه می‌یابد

صاحب‌خبر -
نشست مشترک مسوولان سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان با هدف ارتقاء خدمات نظام مهندسی در استان برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در این نشست در سازمان برگزار شد، از سازمان جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد ماموریت گرا یاد کرد و افزود: فعالیت های جهاددانشگاهی ابعاد گسترده ای دارد و از فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گرفته تا تجاری سازی و … را شامل می شود و در تمام فعالیت ها، رویکرد و هدف ما تقویت فرهنگ کار و ایجاد اشتغال در استان است.
وی افزود: در همین راستا آماده همکاری با تمام دستگاه های استان بوده و در تلاشیم بتوانیم بازوی اجرایی نهادهای مختلف در استان باشیم.
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به همکاری پنج ساله سازمان جهاددانشگاهی و سازمان نظام مهندسی استان گفت: طی این سالها بیش از 330 دوره آموزشی برای اعضای سازمان نظام مهندسی برگزار کرده و بیش از 18 هزار مهندس تحت آموزش قرار گرفته اند.
وی با تاکید بر کاربردی بودن آموزش های سازمان جهاددانشگاهی گفت: تمام تلاش ما این است که آموزش ها، خروجی داشته باشند و بتوانند نقش موثری در ایجاد اشتغال ایفا کنند.
وی در ادامه به تشریح برخی زمینه های همکاری جهاددانشگاهی با سازمان نظام مهندسی استان پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی آمادگی برگزاری دوره های آموزشی معمول نظام مهندسی مانند ارتقا پایه، تمدید پروانه و … را داشته و می تواند دوره های آموزشی آمادگی آزمون این سازمان را برگزار کند.

پیگیر تقویت همکاری های سازمان نظام مهندسی ساختمان و جهاد دانشگاهی هستیم 
مهندس نورالدین زارعی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هم در این نشست با تقدیر از فعالیت های سازمان جهاد دانشگاهی بویژه در حوزه آموزش گفت: عملکرد جهاددانشگاهی حقیقتا جای تقدیر دارد و امیدواریم همکاری با این مجموعه افزایش یابد.
زارعی با اشاره به مشغله بسیار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: بخش عمده ای از این مشغله ریشه در مشکلات بیرون از سازمان دارد و نشات گرفته از ساختار معیوبی است که در حوزه ساخت و ساز داریم ومشکلات این حوزه به سازمان نظام مهندسی سرریز می شود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم آموزش مستمر نیروهای سازمان نظام مهندسی گفت: ما معتقد به آموزش هستیم، اما آموزش کاربردی که بتواند خروجی داشته و موجب ارتقا کیفیت کار مهندسان شود.
وی افزود: در همین راستا تمایل به همکاری با سازمان جهاددانشگاهی داشته و امیدواریم بتوانیم با انعقاد تفاهم نامه همکاری از آموزش های این سازمان بهره بیشتری داشته باشیم.
در پایان این نشست مقرر شد نشست دیگری با حضور مسئولین دو سازمان و اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان برگزار شده تا آخرین توافقات در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری صورت گیرد.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما