شناسهٔ خبر: 67281600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگاه قضا با احترام و کرامت با مردم برخورد کند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: انتظار می‌رود که دسترسی مردم به دستگاه قضایی همواره ادامه داشته و نوع برخورد با مردم نیز با رعایت احترام و کرامت طرف مقابل باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با مجموعه دستگاه قضایی استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران اصیل انقلاب در هفتم تیرماه و اخیراً رئیس‌جمهور شهید حادثه‌ای عظیم بود که بار دیگر نهال انقلاب اسلامی را با خون پاک آن شهیدان آبیاری کرد.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران دستگاه قضایی استان گفت: گزارش بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای از اقدامات انجام شده توسط رئیس‌کل دادگستری و دادستان کردستان ارائه شد، حجم تردد بیش از 6 میلیون نفر در دو سال بسیار بالا و نشان از آن است که دستگاه قضایی پناهگاه مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: البته گزارشات خوبی از عملکرد مجموعه‌های دستگاه قضایی از جمله سازمان بازرسی دریافت و اقدامات پزشکی قانونی و زندان را نیز از نزدیک شاهد هستیم.

مراجعه 10 هزار نفر به دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم برای پیگیری مشکلاتشان به این دفتر نیز مراجعه می‌کنند، که ضمن پیگیری به حوزه مربوطه ارجاع داده می‌شود، خاطر نشان کرد: در سال 1401, 10 هزار نفر به این دفتر مراجعه کردند اما بعد از آن به دلیل اینکه بسیاری از درخواست‌ها غیر مرتبط و یا به حوزه‌های دیگر مرتبط می‌شد، روند مراجعات هدفمند و هوشمند شد.

پورذهبی افزود: البته از ورود کسی به دفتر ممانعت و یا جلوی کسی گرفته نشده است، دربِ دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان همیشه به روی مردم باز است، کما اینکه بنده در طول روز، شب و حتی روزهای تعطیل نیز پاسخ‌گوی تماس‌ها و پیام‌های مردمی هستم.

وی خواستار پاسخ‌گویی بدون واسطه مسئولان به مردم شد و عنوان کرد: اگرچه شاید نتوان همه مطالبات و درخواست‌های مردمی را پاسخ و یا انجام داد اما همین که پاسخ‌گوی تماس تلفنی و مشکلات مردم باشیم، خود می‌تواند در آرامش‌بخشی و احترام به طرف مقابل تأثیرگذار باشد. 

همواره خود را پاسخ‌گوی مردم می‌دانم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار کرد: شماره تماس بنده عمومی است و در دسترس بسیاری از هم استانی‌های عزیز قرار دارد؛ عوامل اجرایی دفتر هم همواره پاسخ‌گو و پیگیر مشکلات مردم هستند. به این کار خود اعتقاد داشته و معتقدم باید در هر شرایطی پاسخ‌گوی مردم بود کما اینکه گاهاً شاید شاهد برخی بی‌مهری‌ها یا عصبانیت‌ها نیز باشیم.

وی یادآور شد: مردم طالب در دسترس بودن مردم هستند و ما نیز به صورت صد درصد در دسترس و خدمت مردم هستیم. تلاشمان این است که مطالبه دیدار و ملاقات مردمی در کمترین زمان انجام و به همه اقشار پاسخ‌گو باشیم.

پورذهبی تأکید کرد: انتظار می‌رود که دسترسی مردم به دستگاه قضایی همواره ادامه داشته و نوع برخورد با مردم نیز با رعایت احترام و کرامت طرف مقابل باشد. برای همه عزیزان آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم که خدمت‌رسانی به مردم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/481/.

نظر شما