شناسهٔ خبر: 67281528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

کارزار جدید زاکانی کلید خورد/ ماجرای هشتگ از روحانی بگو چیست ؟

علیرضا زاکانی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افکار عمومی را به بازخوانی وقایع دوران ریاست جمهوری حسن روحانی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پس از حواشی شب گذشته میزگرد فرهنگی صداوسیما با حضور مسعود پزشکیان که مشاور این نامزد انتخاباتی با پرت کردن میکروفون در آنتن زنده تلویزیون اقدام به ترک صحنه کرد، علیرضا زاکانی دیگر نامزد انتخاباتی با انتشار توییتی نوشت: « اتفاق زشت و تلخی که در میزگرد فرهنگی صداوسیما افتاد و مشاور آقای پزشکیان به خاطر یک مجادله شخصی عصبانی شد و میکروفن سمت کارشناسان برنامه پرتاب کرد مردم را به یاد پرت کردن میکروفون خبرنگاران توسط آقای آخوندی وزیر دولت روحانی انداخت.

در این ایام جا دارد با یکدیگر اتفاقات تلخی را که برای کرامت، سفره و جیب مردم در 8 سال دولت آقای روحانی افتاد را مرور کنیم، چرا که امروز همان افراد در ستاد آقای پزشکیان هستند و دولت آقای پزشکیان دولت سوم روحانی است. این نامزد انتخاباتی هشتگ «از روحانی بگو» را برای این متن خود انتخاب کرد و برخی کاربران فضای مجازی نیز که نظر مشابهی داشتند در حمایت از این دیدگاه اقدام به نشر وقایعی شدند که در دولت روحانی رقم خورده بود.

نظر شما