شناسهٔ خبر: 67281041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم عاملی برای افزایش مشارکت در انتخابات است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دستاوردهای قابل توجهی در راستای خدمت رسانی روزافزون به مردم در کشور و استان داشته است، گفت: مسوولان باید این دستاوردها را به مردم تشریح و تبیین کنند که عاملی مهم برای افزایش مشارکت در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بازرسان کار آذربایجان غربی افزود: ابراهیمی افزود: دولت سیزدهم با خدمت رسانی روزافزون و دستاوردهای قابل توجه در ارتقای شاخص های کشور، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابله با نظام اسلامی مایوس کرد.

وی اضافه کرد: می توان با بیان تک تک این دستاوردها به مردم، آنان را برای مشارکت بیشتر در راستای تعیین سرنوشت خود اقناع کرد.

وی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت را چهار راهبرد انتخابات طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: در حوزه امنیت انتخابات، به برکت خون شهدا، تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت مردم، انتخابات در آذربایجان غربی همواره بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا مردم را نسبت به انتخابات مأیوس و ناامید کند اما مردم باید بدون توجه به هجمه‌های دشمنان از این حق قانونی خود دفاع کنند و در پای صندوق‌ها رأی حاضر شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی هم در این آیین با اشاره به راه اندازی بازدیدهای شبانه برای اولین بار در کشور توسط مدیریت روابط کار این اداره کل گفت: بازرسی های شبانه، تشکیل کمیته صیانت از آرا، تاسیس اولین انجمن دانش بنیان بانوان، برگزاری همایش نقش شرکای اجتماعی دولت در ایمن سازی کارگاه های ساختمانی با حضور استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، شناسایی و رفع گلوگاه های فساد، کاهش مدت زمان رسیدگی به پروندهای مراجع حل اختلاف از جمله اقدامات مهم صورت گرفته توسط حوزه مدیریت روابط کار استان بوده است.

علی دهقانی افزود: آذربایجان غربی برای دومین سال متوالی رتبه عالی را در بخش بازرسی کار کسب کرده که نشان دهنده موفقیت در این بخش است.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها، ضمن نظارت بر وسایل حفاظت ایمنی و بهداشت فردی کارگران و برگزاری نشست های مشترک با مدیران واحدها در خصوص تشریح اهداف بازدید های شبانه، با کارگران و نمایندگان آنان نیز در مورد حقوق و مزایای دریافتی گفت و گو کرده و به سوالات و ابهامات آنان پیرامون قانون کار پاسخ داده می شود.

در ادامه این آیین، اعضای حاضر در این نشست به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصمیم هایی جهت بهبود مسائل مشابه در آینده در دستور کار قرار گرفت.

در پایان از منتخبان بازرسان کار، مدیران و کارگران واحدهای دارای شیفت شب استان با اهدای لوح تجلیل شد.

نظر شما