شناسهٔ خبر: 67280998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهسازی آسفالت آزادراه زنجان - تبریز آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در پیگیری‌های انجام شده مجموعه مدیریت استان، دادگستری و با دستور وزیر راه و شهرسازی، عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان - تبریز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر، عملیات خاصی در این محور صورت نگرفته است که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت استان و دادگستری و با حمایت سازمان راهداری و شرکت آزادراه‌ها ترمیم و روسازی آزادراه زنجان - تبریز آغاز شده است.

وی افزود: مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی‌های سنگین آزادراه زنجان - تبریز اختصاص یافته است که خوشبختانه از هفته جاری عملیات اجرایی اولین قرارداد در این محور بعد از کیلومتر ۶۲ با روکش آسفالت نقاط بحرانی آغاز شده است.

اسماعیلی در ادامه عنوان کرد: فاز دوم این محور نیز در دستور کار است که از ابتدای تیرماه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای زنجان گفت: آزادراه زنجان - تبریز ۲۸۸ کیلومتر مسافت دارد که ۹۵ کیلومتر آن در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

اسماعیلی هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده‌ای برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما