شناسهٔ خبر: 67280914 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

همستر در کدام صرافی ها لیست خواهد شد؟

همستر کمبات که این روز‌ها ترندترین ارز دیجیتال بازار شده، تبدیل به تیتر یک خبر‌های کریپتویی و غیرکریپتویی نیز شده است. با اطلاعیه‌های مختلفی که از سوی تیم توسعه‌دهنده آن منتشر می‌شود، مشخص است که چیزی به پایان انتظار‌ها و لیست شدن این ارز دیجیتال پرهیاهو نمانده است. اما اگر همستر کمبات در نهایت در تاریخ‌هایی که توسط نقشه‌راه آن مشخص شده است، ارائه شود، در چه صرافی‌هایی لیست خواهد شد؟

صاحب‌خبر -

در این مطلب، به معرفی ۴ صرافی ارز دیجیتال که همستر کمبات را لیست خواهند کرد، پرداخته و هرکدام را جداگانه بررسی کرده‌ایم.
صرافی‌های معتبر ایرانی و خارجی که همستر را لیست می‌کنند!
پس از آنکه نات کوین توانست موفقیت چشمگیری بدست آورد، بسیاری بر این باور بودند که پروژه‌های بعدی کلاهبرداری خواهد بود و جز اتلاف وقت چیزی برای کاربران نخواهند داشت؛ اما رفته‌رفته همستر کمبات با جدی‌تر کردن مسیر خود، نشان داد که یک انفجار دیگر در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرام در راه است. حال که بحث عرضه همستر کمبات داغ است، در ادامه لیست ۴ صرافی ارز دیجیتال که همستر کمبات را لیست خواهند کرد، معرفی کرده‌ایم.
صرافی ارز دیجیتال Binance
بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا که بیش از ۵۰۰ کریپتو را در اختیار کاربران برای معامله قرار می‌دهد. صرافی بایننس که از اولین صرافی‌های دنیا در زمینه کریپتوکارنسی است، بار‌ها با مشکلات قانونی مقابله کرده و در حال حاضر همچنان خدمات خود را به بیش از ۱۹۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. صرافی بایننس علاوه‌بر طیف گسترده ابزار‌های معاملاتی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، قابلیت‌هایی را برای تحقیق و تحلیل پیشرفته و عمیق در بازار در کنار یک بازار بزرگ NFT را برای معامله‌گران خود فراهم کرده است. از جمله مزایای بایننس که می‌توان به آن اشاره کرد، بیمه یک میلیارد دلاری برای دارایی داخل پلتفرم کاربران است.
صرافی ارز دیجیتال رمزینکس
صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، یکی از صرافی‌های معتبر رمزارزی در ایران بوده که با ارائه بیش ۲۶۷ کریپتو در بازار خود، گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده است. این صرافی معتبر ایرانی با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز، بیش از ۲ میلیون کاربر فعال دارد. نکته قابل توجه و بسیار مهم در رابطه با صرافی ارز دیجیتال رمزینکس، امنیت مثال‌زدنی آن است؛ این صرافی با استفاده از کیف پول سرد و درخواست کد احراز هویت دو مرحله‌ای به هنگام واریز و برداشت، امنیتی بی‌نظیر را برای دارایی کاربران خود فراهم کرده است. همچنین بیان این نکته خالی از لطف نیست که استفاده از خدمات این صرافی هم از طریق اپلیکیشن موبایلی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکان‌پذیر بوده، و هم از طریق نسخه وب، سایت رمزینکس در هر کجا و هر لحظه قابل دسترسی است.


 
صرافی Coinbase
صرافی کوین‌بیس در سال ۲۰۱۲ به منظور ایجاد بستری راحت برای کسانی که می‌خواهند به خرید و فروش بیت کوین و ذخیره آن بپردازند، راه‌اندازی شد. این صرافی ارز دیجیتال معتبر حالا در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا قابل دسترسی است و با رابط کاربری ساده و خلاقانه، امنیت بالا، طیف گسترده‌ای از ارز‌های دیجیتال و ابزار‌های معاملاتی، پلتفرمی مناسب برای ترید رمزارز‌ها محسوب می‌شود. در صرافی ارز دیجیتال Coinbase، بیش از ۵ هزار ۵۰۰ ارز دیجیتال در دسترس است.
صرافی Crypto.com
این صرافی ارز دیجیتال که در انتخاب نام از روشی بسیار عالی استفاده کرده است، توانسته در بیش از ۹۰ کشور دنیا کاربر فعال داشته باشد و بیش از ۳۵۰ ارز دیجیتال را برای معامله در دسترس آن‌ها قرار دهد. علاوه‌بر صرافی ارز دیجیتال، پلتفرم Crypto.com بلاکچین مخصوص خود را نیز داشته که معاملات درون آن از طریق ارز بومی این شبکه یعنی رمزارز CRO امکان‌پذیر است. همچنین قابلیت‌هایی، چون NFT و ویزاکارت کریپتویی نیز از دیگر خدمات این صرافی بزرگ و معتبر خارجی است. البته در کنار تمام مزایای فوق، می‌توان پشتیبانی ضعیف این صرافی را از ضعف‌های بزرگ آن‌ها دانست.
چطور همستر خود را به صرافی انتقال دهیم؟
برای اینکه بتوانید همستر‌های خود را به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر انتقال دهید، باید مراحل زیر را طی کنید. البته در نظر داشته باشید که تمامی مراحل فوق را باید پس از ایردراپ و لیست شدن همستر کمبات انجام دهید.
•    اتصال کیف پول به برنامه همستر کمبات (مانند TONWallet)
•    انتقال کوین‌های همستر به ولت
•    افتتاح حساب کاربری نزد صرافی
•    اتصال ولت همستر به کیف پول صرافی
•    انتقال کوین‌های همستر به صرافی
جمع‌بندی
لیست شدن همستر کمبات از آنچه که فکرش را هم بکنید به شما نزدیک‌تر است! به همین منظور بسیاری از فعالان و کاربران بازی همستر کمبات به دنبال یافتن بهترین صرافی ارز دیجیتال هستند که پس از لیست شدن همستر، بتوانند کوین‌های خود را به فروش برسانند و حاصل ماه‌ها تلاش خود را بدست آورند. به همین منظور در این مطلب، به معرفی ۴ صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی و خارجی پرداختیم و مزایای هرکدام را جداگانه بررسی کردیم.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :

نظر شما